FANDOM

Śmieciowy dom Skalmara
Squidward's Trash House
Lokalizacja Bikini Dolne
Producent: Spongebob
Typ: dom
Wystąpienie: "Sprzątanie w Bikini Dolnym"

Śmieciowy dom Skalmara powstał w odcinku "Sprzątanie w Bikini Dolnym". Twórcą śmieciowego domu jest SpongeBob.

Powierzchowność

Zewnętrzne domu jest identyczne niż normalny dom Skalmara, nawet wydaje się być tej samej wielkości, lecz jest pokryty śmieciami.

Wnętrze

Wnętrze jest bardzo niepokojące i przypomina rzeczywiste wnętrze Skalmara w jego domu. W odcinku "Sprzątanie w Bikini Dolnym" widzimy, że jest tam śmieciowy toster, chleb, czajnik, filiżanki, prysznic, i nawet łóżko ze śmieci.

Historia

SpongeBob postanowił pomóc Skalmarowi w zebraniu wszystkich śmieci w Bikini Dolnym. Skalmar podziękował mu i wrócił szczęśliwy do domu. Niestety, nie zauważył, że nie znajduje się w swoim prawdziwym domu, tylko w domu stworzonym ze śmieci. Zjadł więc tosta, napił się z filiżanki i wziął prysznic. Na końcu poszedł spać.

Gdy Skalmar szedł do łóżka poczuł ogromny smród i odkrył, że coś tu jest nie tak. Szybko wybiegł ze swojego "domu" i widząc SpongeBoba pyta go, gdzie jest jego prawdziwy dom. SpongeBob odpowiada, że jego prawdziwy dom znajduje się na górze śmieciowego.

Policjant wręcza (kolejną) karę za zaśmiecanie środowiska Skalmarowi. Zdenerwowany rozkazuje gąbce by jak najszybciej pozbył się tych śmieci.

SpongeBob mówi Skalmarowi, że wysypisko zostało zamknięte, a to wyjaśnia, dlaczego wybudował dom ze śmieci. Gąbka wykorzystuje swoje ciało do zebrania wszystkich śmieci. Dom Skalmara wraca na swoje miejsce.

Ciekawostki

  • Nie wiadomo jak SpongeBob przeniósł prawdziwy dom na górę.
  • Nie wiadomo również, jak Skalmar mógł nie zauważyć śmieciowego domu od razu zwłaszcza po wypiciu herbaty, a nawet wtedy, kiedy mył się w śmieciowym prysznicu. Zapewne powstało to w celach komediowych.