FANDOM

Lagoon1 Stitch
Błotnista Laguna
The Kind Sponge 017
Przemysł: Plaża
Lokalizacja: Bikini Dolne, Ocean Spokojny
Zatrudnieni: Frank (ratownik)
Pierwsze wystąpienie: "Rozdarte spodnie"
Ostatnie wystąpienie: "The Check-Up"
Kategoria Lokalizacji

Błotnista Laguna jest popularnym wśród mieszkańców Bikini Dolnego miejscem wypoczynku. Jak nazwa wskazuje, jest zrobiona z błota. Pojawiła się po raz pierwszy w odcinku "Rozdarte spodnie".

Opis

Błotnista Laguna to miejsce, w którym większość mieszkańców spędza wolny czas. Laguna ta właściwie nie jest laguną, a jeziorem, co można zobaczyć w wielu odcinkach. Najczęstszymi aktywnościami spotykanymi na Błotnistej Lagunie są: surfing, taniec, gra w siatkówkę, podnoszenie ciężarów i opalanie. Błotnista Laguna jest letnim odpowiednikiem Piaszczystej Góry. Pogoda na Błotnistej Lagnie jest zazwyczaj słoneczna podczas lata, zimą nie wiadomo jaka jest pogoda, ponieważ większość spędza czas na Piaszczystej Górze. W niektórych momentach jest bardzo wietrzna pogoda. Na przodzie Błotnistej Laguny znajduje się wielki port morski. W grze wideo "Revenge of the Flying Dutchman" jest też przystanek autobusowy. Natomiast w grze "Employee of the Month" plaża ma solarium prowadzone przez rybę zwaną Ray.

Konkursy

  • Zawody w podnoszeniu ciężarów - polegały na podniesieniu jak największego ciężaru. SpongeBob, Sandy i Larry rywalizują w tych zawodach w odcinku "Rozdarte spodnie".
  • Zawody w surfingu - polegały na pokazaniu jak najlepszej "pozy" na desce surfingowej.
  • Zawody w rzucie kotwicą - polegały na rzuceniu kotwicą ja najdalej. SpongeBob, Sandy, Larry i Don rywalizowali w ósmych corocznych zawodach, które wygrała Sandy.
  • Zawody w budowie zamków z piasku - polegały na zbudowaniu jak najlepszego zamku z piasku. Pojawiają się w odcinku "Bitwa pod Bikini Dolnym".
  • Badminton - Sandy i jej przyjaciele, w tym Dale, grali w Badmintona i Sandy była mistrzem, dopóki SpongeBob i Patryk nie pokonali jej rekordu.
  • Błotnista Laguna organizuje także imprezy takie jak Karnawał Walentynkowy i Karnawał Bikini Dolnego.

Miejsca

Pracownicy

Frank jest ratownikiem. Larry Homar, który regularnie odwiedza plażę, służy również jako ratownik. Zawsze można go tu znaleźć podnoszącego ciężary, surfującego lub ratującego życie topiącym. SpongeBob kiedyś służył jako ratownik w odcinku "SpongeBob ratownik".

Ciekawostki

  • Błotnista Laguna nie pojawiła się w sezonach 5 i 7.
  • Jest to jezioro, nie laguna.
  • W odcinku "Niskie pobudki" została błędnie nazwana Słodką Laguną, przez lektora.
  • Latający Holender ukrył tu skarb.
  • Plankton planował założyć tu drugą restaurację, ale mu się to nie udało.