FANDOM

Babcia Kanciastoporta
GrandmaSB.PNG
Informacje
Gatunek: gąbka
Miejsce zamieszkania: dom babci
Zajęcie/Praca: pieczenie i dzierganie
Przyjaciele: ?
Wrogowie: ?
Pierwszy występ: "Buzi babuni"
Dubbing polski: Aleksandra Koncewicz
Dubbing oryginalny: Marion Ross
Babcia Kanciastoporta — babcia Spongeboba. Po raz pierwszy wystąpiła w odcinku "Buzi babuni".

Opis

Lubi robić ludki z pierników, ciasteczka z kawałkami czekolady i swetry domowej roboty. Jest również bardzo czuła i lubi dawać dużo całusów ("Buzi babuni").

Osobowość i występy

Okazuje się być bardzo miłą i słodką babcią dla SpongeBoba. Kiedyś traktowała go jak dziecko, ale później dowiaduje się, że chciał być traktowany jak dorosły. Następnie występuje w odcinku BlackJack gdzie nie odgrywa zbytnio ważnej roli .Wystąpiła także w odcinku "Szorstka strona" z prośbą, by SpongeBob przeprowadził ją przed ulicę. Jego szorstka strona odpowiedziała: "SORKA BABCIA, SAMA SIĘ PRZEPROWADŹ!" Później, w tym odcinku też kupuje sobie szorstką stronę.Dotychczas ostatni jej występ to Opiekun do ślimaka gdzie obchodzi swoje urodziny i zaprasza na nie Spongeboba to jej pierwsza główna rola od odcinka Buzi babuni ,możliwe że kiedyś jeszcze się pojawi .

Biografia

Jej rodzice są nieznani. Kiedy była dorosła wyszła za mąż za mężczyznę, który jest teraz znany jako Dziadek Kanciastoporty. Mają razem szóstkę dzieci; Harolda, Sherma, Blue'a i trzech nieznanych synów. Jej mąż umarł jakiś czas przed 2000 rokiem. Obecnie mieszka samotnie w domu. Raz na jakiś czas jest odwiedzana przez członków jej rodziny, najczęściej SpongeBoba.

Ciekawostki

  • W pewnym momencie jej życia zdobyła prawo jazdy i samochód.
  • Jest taka stara, że nie pamięta swojego wieku.
  • Zachowuje się jak matka. Wie o wszystkim.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki