FANDOM

Cocię Toobchodzi
WhatZitTooya
Informacje główne
Miejsce zamieszkania: 150 Shell Street, Bikini Dolne, Ocean Spokojny
Znany jako: Pan Cocię Toobchodzi
Wygląd
Płeć: Mężczyzna
Kolor: Fioletowy
Kolor oczu: Czarny
Gatunek: Ryba
Znajomości
Wrogowie: Skalmar Obłynos
Występy
Debiut: Dobry, stary jakmutam
Ostatnie wystąpienie: Lost and Found
Dubbing oryginalny: Dee Bradley Baker
Kategoria postaci
Cocię Toobchodzi (ang. What Zit Tooya) — ostatni klient, którego Skalmar i SpongeBob imię mieli odgadnąć w odcinku "Dobry, stary jakmutam", by wygrać nagrodę. Pojawił się także w tle w odcinku "Zabawkowy strach".

Wygląd

Jest on fioletową rybą z siwymi włosami. Nosi ciemnozielony garnitur, brązowe spodnie, białą koszulę i jasnoniebieski krawat. Mierzy 17 centymetrów i waży 141 gramów. Ma 3 czerwone kropki na głowie podobnie jak Skalmar. Ma czarne oczy a jego płetwa na grzbiecie jest ciemnofioletowa.

Historia

Był ostatnim klientem SpongeBoba i Skalmara, którzy by wygrać nagrodę musieli odgadnąć jego imię. Gdy Skalmar po raz pierwszy zapytał o jego nazwisko, Cocię przy odpowiedzi był zirytowany i odpowiedział: "Cocię Toobchodzi?" Po wielu próbach dowiedzenia się jak ma na imię, Skalmar podstępem złapał jego portfel. Cocię zaczął go gonić, wraz z policjantem. Skalmarowi udało się podejrzeć jego prawo jazdy, na którym rzeczywiście pisało "Cocię Toobchodzi. Oprócz tego dowiadujemy się, że mieszka na ulicy 150, Shell Street w Bikini Dolnym.

Prawo Jazdy

Prawo Jazdy.

Po całej tej sprawie i kradzieży portfela Cocię, Skalmar został aresztowany. Skalmar jest prawdopodobnie obecnie wrogiem Cocię. Kiedy wracał do domu, zastanawiał się, dlaczego ta kałamarnica chce jego imienia.

Ciekawostki