FANDOM

Fred Rechid - mieszkaniec Bikini Dolnego, jeden z ważniejszych ryb w serialu, woźny w Cienistej Mieliźnie. Mąż Sadie Rechid, ma z nią trójkę dzieci: MonroeDebbie oraz Tommy'ego.

Wygląd

Fred jest przedstawiany w kilku wersjach najczęściej jest oliwkową rybą z beżowymi płetwami.

Czasami Fred jednak jest niebieski, pojawia się również w kolorze fioletowym lub szarym lecz te wersje są bardzo rzadkie.

Fred w każdej wersji oprócz szarej nosi na sobie brązowe spodnie z czarnym paskiem ze złotą sprzączką. W wersji szarej jego spodnie mają kolor granatowy.

Ciekawostki

  • Running gag: w wielu odcinkach krzyczy ,,Moja noga!", na podstawie tego zrobiono osobny odcinek poświęcony właśnie temu wątkowi.
  • Jego kwestia z odcinka Coś tu cuchnie, czyli ,,Deuueaugh!", stała się popularnym YouTube Poopem.
  • Ma główną rolę w odcinku "Moja noga!".
  • W odcinku Moja noga! okazało się że Fredowi nie przeszkadza gdy ten łamie nogę gdyż jest zakochany w jednej z pielęgniarek.
  • Z najważniejszych postaci w tle pojawił się jako pierwszy już w odcinku "Odmuszlacz".
  • Jest woźnym w Cienistej Mieliźnie, ale także pracuje jako drwal, dowiadujemy się tego w odcinku "Moja noga!".