FANDOM

Jaskinia Pomyj
Chum Caverns
Informacje główne
Kod produkcji: 125b
Sezon: 6
Odcinek w sezonie: 47
Odcinek ogółem: 244
Premiera w Polsce: 27 listopada 2010
Premiera w USA: 18 lipca 2009
Twórcy
Scenariusz: Casey Alexander
Zeus Cervas
Richard Pursel
Reżyser: Vincent Waller
Scenorys: Casey Alexander
Zeus Cervas
Chronologia
Poprzedni odcinek: "Ananasowy zew"
Następny odcinek: "Starcie z Trytonem"
Kategoria odcinków

Jaskinia Pomyj - czterdziesty siódmy odcinek sezonu szóstego oraz dwieście czterdziesty czwarty ogółem.

Streszczenie

Plankton otwiera podziemną restaurację znajdującą się w jaskiniach Bikini Dolnego. "Pod Tłustym Krabem" ma poważną konkurencję.

Bohaterowie

Ciekawostki

  • W odcinku po raz pierwszy mieszkańcy Bikini Dolnego schodzą pod ziemię, a drugi raz w odcinku "Bezdenne zatapianie".
  • Jest to drugi raz, kiedy ludzie jedzą pomyje Planktona ze względu na atrakcje.
  • Jest to ostatni odcinek przed zmianą logo Nickelodeonu w USA ze starego na nowy (kleks z białym logiem do obniżonych, pomarańczowych liter z napisem "NICK")
  • W tym odcinku tajny przepis na kraboburgery jest schowany pod drewnianą deską podłogi w biurze Pana Kraba, ale w odcinku "Armia Planktona" Skalmar mówi, że znajduje się w domu pod materacem, gdzie Pan Krab biegnie do niego. Jest to możliwe, że zabrał przepis stąd aż do biura po tym, gdy Skalmar powiedział gdzie on jest. Już w innych odcinkach przepis jest w sejfie.
  • To jest pierwszy i jedyny raz, gdy żółwie morskie zostały wspominane w serialu.
  • Ten odcinek miał premierę w 43 urodziny Lori Alan, głosie, która podkłada głos Perle w oryginalnej wersji serialu, oraz 3 lata po wydaniu DVD Wyspa Karateków w USA.
  • To jest setne pojawienie się Normy Rechid i Toma w serialu.