FANDOM

Jim
Informacje główne
Zainteresowania: Gotowanie
Luksus
Praca: Kuchcik (dawniej, około lat 70)
Wygląd
Płeć: Mężczyzna
Kolor: Niebieski
Kolor oczu: Czarny
Gatunek: Ryba
Znajomości
Przyjaciele: Skalmar Obłynos
Pan Krab
SpongeBob
Nancy Suzy
Tina Fran
Pracodawca: Pan Krab (dawniej)
Wrogowie: Pan Krab (gdy nie chciał dać mu podwyżki)
Występy
Debiut: "Pierwszy kucharz"
Dubbing oryginalny: Patton Oswalt
Kategoria postaci
Jim był pierwszym kucharzem pracującym pod Tłustym Krabem. Wystąpił on tylko w odcinku "Pierwszy kucharz".

Opis

Wygląd

Jim to ryba z lekką nadwagą koloru niebieskiego. Ma ogoloną brodę, turkusowe wargi, a ubrany jest w beżową koszulkę i biały fartuch. Nosi białą kapelusz szefa kuchni. Kiedyś miał brązową fryzurę, obecnie jest łysy.

Osobowość

Jim ma wysoką samoocenę, można powiedzieć, że jest zarozumiały, gdyż potwierdza słowa SpongeBoba, który powiedział, że Jim był najlepszy.

Historia

"Pierwszy kucharz"

Jim był bardzo dobrym kucharzem, ale rzucił pracę pod Tłustym Krabem, ponieważ ten obiecał mu podwyżkę, a jej nie dał. Po tym zdarzeniu Jim zaczął pracować w najlepszych restauracjach na świecie. Jego sukcesy zawodowy pozwoliły mu na emeryturę w luksusie. Jim ma złotą rezydencję, złote jezioro i złotą limuzynę. Oprócz tego ma także dwóch ochroniarzy, którzy pracują dla niego. W jedynym odcinku, w którym występuję "Pierwszy kucharz" powraca do Tłustego Kraba. Podczas swojej wizyty pomagał w przygotowywaniu kraboburgerów SpongeBobowi.

Podczas swojej pracy w Tłustym Krabie, Jim przyjaźnił się z panem Krabem i Skalmarem, ponieważ w odcinku "Pierwszy kucharz" wspominali stare, dobre czasy. Jim bardzo ciężko pracował, więc może dlatego pan Krab go lubił. Prawdopodobnie Jimowi podobała się postawa Skalmara. Wszystko to skończyło się, gdy pan Krab zaczął się śmiać z tego, że prosił o podwyżkę.

Ciekawostki

  • Jego imię może nawiązywać do Jima Wise'a.
  • Jim był pierwszym i ostatnim pracownikiem, który zbuntował się przeciwko Krabowi.
  • Jim próbował przekonać Skalmara, by także odszedł z pracy, lecz ten odrzucił propozycję twierdząc, że potrzebuję pracy, dopóki nie rozpocznie kariery klarnetowej.