FANDOM

Kąpiel Gacusia
Gary Takes a Bath
Informacje główne
Kod produkcji: 33b
Sezon: 2
Odcinek w sezonie: 25
Odcinek ogółem: 66
Premiera w Polsce: 16 października 2008
Premiera w USA: 26 lipca 2003
Premiera na świecie: 2 października 2002 (Niemcy)
Twórcy
Scenariusz: Aaron Springer
C.H. Greenblatt
Merriwether Williams
Reżyser: Derek Drymon
Scenorys: Aaron Springer
C.H. Greenblatt
Chronologia
Poprzedni odcinek: "Odpalony"
Następny odcinek: "Witajcie w Kuble Pomyj"
Kategoria odcinków
Kąpiel Gacusia - dwudziesty piąty odcinek sezonu drugiego i sześćdziesiąty szósty ogółem.

Streszczenie

SpongeBob chce wykąpać Gacusia. Ślimak nie ma jednak na to ochoty i używa wszelkich sposobów, by uniknąć mycia.

Bohaterowie

Bohaterowie główni

Ciekawostki

Subliminal Message Girl

Subliminal Message Girl

  • Zdjęcie dziewczyny o nazwie Subliminal Message Girl stało się memem internetowym.
    • Scena jest również bardzo kontrowersyjna. Przez nią odcinek prawie został zakazany w USA, został zakazany w wielu krajach, a w niektórych krajach (np. Meksyku) scena została wycięta.
  • Ten odcinek trwa 6 minut i 31 sekund.
  • Ten odcinek (razem z siostrzanym odcinkiem "Odpalony") został zakazany w Wielkiej Brytanii i Australii z powodu żartu "nie upuść mydła" zawartego w skrypcie, co zostało uznane za nieodpowiednie w kreskówce dla dzieci. Kontrowersyjna była również scena, w której SpongeBob chce zmusić Gacusia do kąpieli wiadomościami podprogowymi i wyskakuje zdjęcie dziewczyny zupełnie znienacka z chichotem, co zostało uznane za zbyt przerażające dla młodszej widowni. Po 7 latach pomijania, oba odcinki w końcu powróciły do emisji na Nickelodeon w Europie i Australii we wrześniu 2008 na jedną emisję. Potem z powodu skarg od rodziców odcinki znowu zostały zakazane i nie były emitowane w tych krajach aż do ukazania się DVD "The Complete Second Season" w tych regionach. Jednak odcinki powróciły do emisji w Australii w listopadzie 2010, a w Wielkiej Brytanii 27 lutego, 2011.
  • Odcinek został wyemitowany w USA ponad dwa lata później od siostrzanego odcinka, czyli Odpalony.
  • W USA ten odcinek ujawnił się na DVD i VHS zanim został wyemitowany w TV.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki