FANDOM

Karol
Karol
Informacje
Gatunek: Ryba
Miejsce zamieszkania: Bikini Dolne, Ocean Spokojny
Zajęcie/Praca: Kierownik Krabich Poniedziałków (dawniej)
Przyjaciele: Hipolit Mdły
Partnerzy Hipolita Mdłego
Kadrowy
Wrogowie: Eugeniusz H. Krab
Pierwszy występ: Sprzedaż
Dubbing polski: Klaudiusz Kaufmann
Dubbing oryginalny: C.H. Greenblatt
Karol (ang. Carl) - były kierownik Krabich Poniedziałków. Pojawia się w odcinku "Sprzedaż". Jest też widoczny w odcinku "Mall Girl Pearl".

Wygląd

Karol jest jasnozieloną rybą w okularach, nosi brązowe spodnie, czarno białe trampki, fioletowy krawat i białą koszulę z idetyfikatorem.

Osobowość

Karol wydaje się być zawsze pogodny i radosny, ale potrafi być też złośliwy, kiedy pracownicy nie dostosowują się do zasad.

Historia

Jako nowy kierownik restauracji Pod Tłustym Krabem zmienionej na Krabie Poniedziałki Karolowi udało się wprowadzić wiele zmian np. wstawił ogromny telewizor z płaskim ekranem, automatyczną kasę, maszynę do robienia syntetycznych kraboburgerów i wiele innych rzeczy.

Interes ten szedł dobrze dopóki Eugeniusz H. Krab nie zatrudnił się jako sprzątacz. Gdy Pan Krab zobaczył jak wiele się zmieniło w restauracji wpadł w szał i zaczął wszystko niszczyć, oraz ujawnił prawdę o tym, z czego robione są burgery. Wtedy Karol wezwał Hipolita Mdłego i jego partnerów.

Pan Krab wyjaśnił, że mu się to nie podoba i że kraboburgery powinno się robić ręcznie. Po tym jak maszyna do syntetycznych kraboburgerów wybucha i zalewa restaurację demolując ją przy tym, Hipolit Mdły i jego partnerzy nie zamierzają drugi raz odbudowywać lokalu, więc postanawiają go sprzedać. Zgłosił się Pan Krab i oddał im fortunę pieniędzy, które wcześniej należały do nich. Znów stał się szefem restauracji i przywrócił dawną nazwę. Potem Karol zapewne został zwolniony.

Ciekawostki

  • W angielskiej wersji głosu użyczył mu C.H. Greenblatt. W dodatku, Karol wygląda do niego bardzo podobnie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki