FANDOM

Kasina
Kasina
Wygląd
Płeć: Kobieta
Kolor: Jasnozielony
Kolor oczu: Ciemny Szmaragd
Gatunek: Robot
Rodzina
Małżonek/Małżonka: Pan Krab (ex-mąż)
Dzieci: Perła Krab (dawna pasierbica)
Rodzice: Betsy Krab i Wiktor Krab (dawni teściowie)
Występy
Debiut: "Żona Forsa"
Dubbing oryginalny: Sirena Irwin
Kategoria postaci
Kasina Krab, znana także jako pani Krab, to stos gotówki, który pojawia się tylko w odcinku "Żona Forsa". Jest robotem sterowanym przez Planktona, którego wykorzystał do uzyskania przepisu na Kraboburgery.

Opis

Kasina jest w kształcie grubego, jasnozielonego stosu pieniędzy z dopasowaną parą rąk i nóg. Ma ciemnozielony pasek owinięty wokół niej ze znakiem dolara, zaprojektowany jak pas. Ma różowe usta i owalnego kształtu zielone oczy. Jej włosy to zakręcone, mniejsze stosy pieniędzy tworzące grzywkę. Po prawej stronie głowy, ma czerwoną kokardkę z beżowymi kropkami.

Historia

Plankton wpadł na pomysł ze stworzeniem Kasiny, gdy powiedział Krabowi, że powinien ożenić pieniądze, skoro tak bardzo je kocha. Krab powiedział, że jeśli by mógł to by tak zrobił. Później, nocą, Pan Krab usłyszał płacz, który pochodził z przystanku autobusowego w pobliżu Tłustego Kraba. Podszedł to sprawdzić i znalazł stos pieniędzy. Nie wiedząc, że to robot sterowany przez Planktona, od razu się w niej zakochał. Pan Krab podał jej chusteczkę, a ona powiedziała, że ​​nazywa się Kasina. Odkąd Kasina też go polubiła, zgodzili się pójść na randkę razem.

W restauracji dzielili się spaghetti, a następnie pocałowali się. Pocałunek poraził prądem pana Kraba. Później zaprosił Kasinę do swojego domu. Perła na początku nie lubiła Kasiny, ale polubiła ją po tym, jak okazało się, że mają takie same zainteresowania. Krab widząc, że dobrze dogaduję się z jej córką, oświadczył się jej, a ona przyjęła zaręczyny.

Po ślubie, spędzili swój miesiąc miodowy w hotelu "Miesiąc Miodowy". Kasina chciała, by Krab otworzył przed nią swoje serce i powiedział sekretny przepis na kraboburgery, ponieważ byli małżeństwem. Mimo, że Krab chciał powiedzieć jej formułę, zadławił się i zaczął się pocić. Próbował powiedzieć jej sekretną formułę, ale łzy spadły z jego oczu do ust Kasiny, na jej panel sterowania, powodując zwarcie, a następnie eksplodowanie. Po tym, jak Krab dowiedział się, że Kasina to faktycznie Plankton, był bardzo zły i zdenerwowany na niego. Plankton wyszedł z hotelu, zostawiając kraba, który opłakiwał "śmierć" swojej "żony".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki