Fandom

SpongeBob Wiki

Kenny Kiciuś (postać)

631stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Postać
Kenny Kiciuś
180px-188a Kenny the Cat.jpg
Informacje główne
Praca: Celebryta
Wygląd
Płeć: Mężczyzna
Kolor: Szary, biały
Kolor oczu: Czarne, żółte
Gatunek: Kot
Znajomości
Przyjaciele: Spongebob
Wrogowie: Sandy Pysia
Występy
Debiut: "Kenny Kiciuś
Dubbing polski: Robert Tondera
Dubbing oryginalny: Biz Markie
Kategoria postaci
Kenny Kiciuś — kot celebryta słynny ze swojego nieoddychania. Wystąpił tylko w odcinku o tym samym tytule.

Wygląd

Kenny jest wysokim kotem z długimi rękoma i nogami. Ma szaro-białą sierść i żółte oczy z czarnymi źrenicami.

Historia

W Bikini Dolnym, Kenny Kiciuś jest postrzegany jako celebryta, ze względu na jego wyjątkowe zdolności polegające na wstrzymywaniu oddechu przez długi czas. W odcinku, Sponge, Patryk i większość mieszkańców Bikini Dolnego ubóstwia go za jego "talent". Pod koniec odcinka SpongeBob w łazience Tłustego Kraba odrywa, że Kenny jest oszustem, bo używał butli z tlenem, by uniknąć rozczarowania jego fanów. Podczas podpisywania autografów w Tłustym Krabie, Sandy zaczyna naciskać Kenny'ego do ujawnienia jego tajemnicy. Twierdzi ona, że ssaki nie mogą tak długo wstrzymywać oddechu, co powoduję, że Kenny Kiciuś nie wytrzymuje i używa butli z tlenem przy swoich fanach. Spongebob mówi, że Kenny może być "kotem, który lubi wodę" i za pomocą Sandy wysyła go z powrotem na powierzchnię.

Ciekawostki

  • Być może jego wygląd był opierany na Tomie z serialu ,,Tom i Jerry".
  • Korzysta z butli z tlenem, którą ma ukrytą pod sierścią.
  • Jego wymiary nie są realistyczne. Jest kotem, więc powinien być znacznie większy niż ryby i wiewiórki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki