FANDOM

Królowa Amfitryta

Amfitryta

Queen Amphitrite Season 6

Queen Amphitrite Season 10

Informacje główne
Praca: Królowa
Znany jako: Królowa mórz
Wygląd
Płeć: Kobieta
Kolor: Jasnoniebieski
Kolor oczu: Czarny
Gatunek: Bogini
Rodzina
Małżonek/Małżonka: Król Neptun
Dzieci: Tryton (syn)
Księżniczka Mindy
Księżniczka Neptuna (córki)
Znajomości
Przyjaciele: SpongeBob (prawdopodobnie)
Wrogowie: Pan Krab
Występy
Debiut: "Starcie z Trytonem"
Ostatnie wystąpienie: "Trójzębny kłopot"
Dubbing polski: Magdalena Lamparska
Dubbing oryginalny: Victoria Beckham
Kategoria postaci
Królowa Amfitryna — królowa mórz. Jest żoną Króla Neptuna, z którym mieszka w pałacu na obrzeżach Bikini Dolnego.

Opis

Wygląd

Królowa Amfitryna to średniego wzrostu, jasnobłękitna syrena o długich, gęstych, czarnych włosach. Nosi purpurowe kolczyki. Jej ogon jest ciemnoniebieski. Nosi złotą koronę, pasek, zielony biustonosz z jasnofioletowymi muszelkami i dwie złote bransoletki na każdym z nadgarstków. Jej wygląd z sezonu 6 różni się nieco od tego z sezonu 10.

Osobowość

Amfitryta jest miła i czasami troszczy się o SpongeBoba. Zdecydowanie nie lubi pana Kraba ze względu na jego samolubność i chciwość. Królowa ma dość zachowania Neptuna, który zawsze żałuję, że jego syn, Tryton nie podąża za jego śladem.

Historia

W odcinku "Starcie z Trytonem" stara się wspierać króla Neptuna w jego urodziny. Wie, że jej syn, Tryton jest bardzo "nie-królewski" i stara się być normalnym chłopcem, a to martwi ją i męża, ponieważ są bogami. Wydaje się, że nie lubi pana Kraba ze względu na jego zachowanie, więc często krzyczy na niego. Po zakończeniu imprezy urodzinowej Neptuna, cieszy się, gdy spotyka się z synem. Amfitryta bardzo lubi swojego męża. Akceptuje odmienne poglądy Trytona w przeciwieństwie do niego.

Ma świadomość, że Tłusty Krab jest bardzo popularny, dlatego postanowiła zorganizować 5000-te urodziny Neptuna. Kiedy odjeżdża z Bikini Dolnego mile żegna się z mieszkańcami.

W odcinku "Trójzębny kłopot" Król Neptun opowiada jej historię o nim i o greckim bogu, Zeusie. Zaczyna się śmiać, lecz przestaje, gdy zauważa nadchodzące dwa krakeny. Postanawia wkopać się w piasek zostawiając próbującego z nimi walczyć Neptuna samego.

Ciekawostki

  • Królowa Amfitryta początkowo miała być komputerem takim jak Karen.