FANDOM

Krab Yeti
Yeti Krab
Informacje główne
Zainteresowania: Kraboburgery, jedzenie leniwych pracowników.
Wygląd
Płeć: Mężczyzna
Kolor: Jasnoczerwony i biały
Kolor oczu: Zielony
Gatunek: Krab yeti
Znajomości
Przyjaciele: SpongeBob Kanciastoporty
Eugeniusz H. Krab
Wrogowie: Skalmar Obłynos (wcześniej)
SpongeBob Kanciastoporty (wcześniej)
Eugeniusz H. Krab (wcześniej)
Występy
Debiut: "Krab-Yeti"
Dubbing oryginalny: Dee Bradley Baker
Kategoria postaci
Krab Yeti jest potworem, który się pojawia w odcinku o tej samej nazwie.

Wygląd

Krab Yeti jest wysoki, jasnoczerwony, oraz ma białe włosy na swoich nogach, łodyżkach oczu, przedramionach i górnej części ciała. Ma duże, jasnożółte zęby, jasnozielone oczy, zły temperament, oraz dziwnie ukształtowany nos.

Historia

Przychodzi on do Bikini Dolnego, po tym gdy Pan Krab opowiada opowieść o Krabie Yeti jedzącym leniwych pracowników, takich jak Skalmara. Krab Yeti jest niekiedy wściekły, najbardziej się to stało, gdy został sprowokowany przez SpongeBob'a i Skalmara. Pan Krab stworzył tą historię, żeby Skalmar wrócił do pracowania.

Też przychodzi do miasta, oraz się rozgląda. Gdy czuje zapach jedzenia Pod Tłustym Krabem, jest głodny. Idzie do restauracji po jedzenie, SpongeBob myśli, że potwór jest prawdziwy, a Skalmar myśli, że to jest przebrany Pan Krab. SpongeBob zaczyna o wiele szybciej pracować, aby nie być zjedzonym przez potwora, i Skalmar się przebiera za Kraba Yeti, atakuje też prawdziwego Kraba Yeti, gdy Pan Krab wchodzi do restauracji.

Potem Krab Yeti przywiązuje trójkę do grilla, i zaczyna ich gotować. SpongeBob zauważa głód u potwora, oraz wyciąga awaryjne Kraboburgery, które Krab Yeti je, zamiast chłopaków, i wychodzi.

Ciekawostki

  • Krab yeti to jeden z prawdziwych gatunków kraba odkryty w 2005 roku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki