FANDOM

Krabo-dog
Pobrane (3)
Producent: Tłusty Krab
Typ: Jedzenie
Wystąpienie: Krabo-dog

Krabo-dog (znany także jako parówa), stał się popularnym produktem Tłustego Kraba. Jest parodią hot doga, i występuje tylko w jednym odcinku siódmego sezonu - "Krabo-dogi".

Historia

Tworzenie

Podczas smażenia kraboburgerów, SpongeBob wygłupiał się z extra mięsem i tworzył z niego różne kształty. Przypadkiem uformował mięso w kształcie hot doga, ugotował je, i pokazał panu Krabowi.

Sukces

Kiedy SpongeBob pokazywał szefowi jak gotuje krabo-doga, nie zauważył Franka, którzy czekał na obsługę. Widzał, jak gąbka przygotowuje "parówy" i rozpowszechnił o nich informację. W krótkim czasie, przybyło wiele zamówień na nie - więcej, niż na kraboburgery, więc pan Krab przekreślił je z menu, zabrał Gąbce szpachelkę i grill. SpongeBob i Skalmar zaplanowali przekonać klientów, że kraboburgery są lepsze od krabo-dogów. Uzyskali sukces.

Ciekawostki

  • Dużo mieszkańców Bikini Dolnego nazywało je parówami. W niektórych krajach słowo zostało jednak zmienione na hot dog z oczywistych powodów.
  • Jedna pani powiedziała ,,Ten Kraboburger zaraz wybuchnie !" Co jest błędem tłumacza bo powinien być Krabo-Dog.

Galeria