FANDOM

Kraboburgerofobia — pierwszy odcinek sezonu czwartego oraz sto osiemnasty ogółem.

Streszczenie

Tłusty Krab jest otwarty całą dobę. Pracownicy lokalu muszą bez przerwy pracować. Z tego powodu SpongeBob zaczyna cierpieć na fobię.

Bohaterowie

Produkcja

Ciekawostki

  • Jest to pierwszy odcinek sezonu czwartego.
  • Pod Tłustym Krabem było otwarte bez przerwy przez 43 dni. To oznacza, że SpongeBob, Skalmar i Pan Krab nie spali przez 1032 godziny, co jest niemożliwe.
  • To ostatni odcinek, przy którym pracował C.H. Greenblatt. Wyjątkami są "Sprzedaż", gdzie podkłada głos Karolowi, i "SpongeBob: na suchym lądzie", gdzie pracował przy scenorysie. To ostatnie jest jednak filmem.
  • W greckiej wersji Pan Krab mówi, że Kubeł Pomyj będzie otwarty 24 godziny na dobę, a nie Tłusty Krab. To najprawdopodobniej jest błąd w tłumaczeniu, albo aktor się pomylił.
  • W rzeczywistości, gdy restauracja otwarta jest 24 godziny na dobę, w dzień i w noc pracują inni pracownicy, a zmuszanie pracowników do tak długiej pracy jest nielegalne.
  • W tym odcinku Dennis i Sadie mają swój 25 występ ogółem.
  • Ten odcinek ujawnia, że Plankton ma własną komórkę.
  • Podczas gdy SpongeBob mówi do Planktona na {myśli że to doktor} czy jest dla niego nadzieja Plankton mówi po cichu że gdy zdobędzie tajny przepis nie będzie dla nich nadziei.Może to być nawiązanie do pierwszego filmu w którym po zdobyciu tajnego przepisu zamienił Bikini Dolne w swoje miasto .