FANDOM

Postać
Laruś
Lucuś
Wygląd
Płeć: Mężczyzna
Kolor: Brązowa muszla w żółte kropki, fioletowa spirala, różowe ciało
Kolor oczu: Duże, kraczaste brwi, czerwone oczy
Gatunek: Ślimak morski
Znajomości
Wrogowie: Spongebob
Występy
Debiut: "Odrzucony"
Dubbing oryginalny: Tom Kenny
Kategoria postaci

Laruś, znany też jako Lucuś, to ślimak, którego Spongebob zaadoptował, aby Gacuś był zazdrosny o nowe zwierzątko domowe i wrócił do SpongeBoba.

Wygląd

Prrzypomina Gacusia, lecz w innej kolorystyce. Jest zielono-beżowy, a jego muszla ma kolor brązowy. Jest "ozdobiona" żółtymi plamkami i fioletową spiralą. W przeciwnieństwie do Gacusia, ma krzaczaste brwi.

Zachowanie

Laruś jest arogancki i lubi sobie wszystko przywłaszać. Przywłaszczył sobie np. łóżko Sponge'a i ten musiał spać na brudnych od śluzu gazetach ślimaka Gacusia. Jego "miałczenie" jest bardziej głośne i "męskie". Nie śmieszą go kawały Spongeboba i nie lubi jedzenie dla ślimaków.

Historia

Laruś został zaadoptowany przez SpongeBoba, po tym jak Gacuś odszedł do Patryka. Po przyprowadzeniu go do domu, Sponge wsypał mu jedzenie do miski Gacusia zmieniając "G" na "L". Laruś jednak zaczął syczeć na jedzenie. Nieco później, gdy Laruś miał spać na gazecie, rozerwał ją i wdrapał się na łóżko SpongeBoba, zmuszając go do spania na podłodze. Następnego dnia Laruś ogląda telewizję. Przerywa mu Sponge, który opowiada mu żart. Larusia żart w ogóle nie rozśmieszył i przed wyjściem z domu SpongeBoba syczy na niego.

Ciekawostki

  • Wydaje się być zupełnym przeciwieństwem Gacusia.
  • Wydaje się nie lubić Sponge'a.
  • W odcinku "Nowa zabawka Gacusia", kiedy Gacuś syczy pod koniec wygląda jak Laruś.
  • Laruś to jedyny ślimak, który syczy.