Fandom

SpongeBob Wiki

Nat Peterson

630stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze13 Udostępnij

Nat Peterson
Nat Peterson Full Body.png
Informacje
Gatunek: ryba
Miejsce zamieszkania: Bikini Dolne, Ocean Spokojny
Zajęcie/Praca: kierowca autobusu
policjant
Przyjaciele: Fred Rechid
Frank Fishbowl
Harold "Bill" Reginald
Scooter
Pilar
SpongeBob (dobry przyjaciel)
Plankton (czasami)
Wrogowie: Plankton
Karen
Pierwszy występ: Rozdarte spodnie
Dubbing polski: Przemysław Stippa (odc. "Stały klient")
Dubbing oryginalny: Dee Bradley Baker i Tom Kenny
Nat Peterson -Główna postać w tle . Mieszkaniec Bikini Dolnego, po raz pierwszy wystąpił w odcinku "Rozdarte spodnie". Jest opaloną rybą o żółtym kolorze skóry z fioletową płetwą grzbietową. Nosi niebieskie spodenki.

Nat Peterson ponieważ jest jedną z najczęściej używanych postaci w tle, pracuje w wielu miejscach. Jego nazwisko zostało ujawnione w odcinku "Zapodziana tożsamość", gdy Sadie Rechid wspomniała jego imię (w polskiej wersji przetłumaczone na Miecio), a w odcinku "Stały klient" poznajemy jego imię (angielska wersja). Przyjaźni się z Fredem i Haroldem. Wydaje się być w związku z Marthą Smith w różnych odcinkach. W odcinku "Autor nieznany", gdy Skalmar go powitał na zajęciach sztuki, on odpowiedział "O, to nie kucharstwo?". Powiedział także, że jest lepszym artystą niż Skalmar w jednym z odcinków. Nat Peterson zaoferował kiedyś panu Krabowi 100,000 dolarów za czapkę na napoje ("Bezcenny śmieć Kraba"). Widziany był także, że spotyka się z arcywrogiem Skalmara ze szkoły średniej, Skalmirem Maminsynem, co sugeruje, że jest bogaty ("Powrót Skalmira"). W odcinku "Głupie pudło" grał w telenoweli.

Postrzeżony był podczas pieczenia ciasta w odcinku "Pani Puff wylatuje z pracy". Wiele razy był postrzegany jako kierowca autobusu, jak widać w odcinkach "Skalisko Dolne", "Hokus-pokus", "Różowy rabuś", "Kolejkotchórze", "Pchła pod kopułą" i "Nowicjusz za sterami". Jak widać w odcinku "Pchła pod kopułą" ma uczulenie na piosenki.

Swoją największą rolę miał w odcinku "Stały klient", gdzie był stałym klientem Planktona i jadł jego pomyje za pieniądze, które zaoferowała mu Karen. Odcinek ujawnił, że Nat mieszka w przyczepie i najwyraźniej posiada wielkie umiejętności aktorskie, gdyż potrafił się oprzeć ciągłym propozycjom SpongeBoba, który próbował mu dać kraboburgera. Pod koniec odcinka, Nat zrywa umowę z Karen, a Plankton dowiaduje się, że to było tylko udawane. Odzyskuje swoje pieniądze i zostaje zabrany do szpitala przez sanitariuszy.

Ciekawostki

  • Nat Peterson jest najczęściej używaną postacią w tle. Czasami nawet zdarzają się sceny, gdzie można zauważyć kilka Natów na raz.
  • Pojawia się on do tej pory w serialu aż w 134 odcinkach co czyni go postacią pojawiającą się cześciej od Perły,Pani Puff, a nawet od Sandy i Planktona
    3x19 - Pamiętajmy o SpongeBobie - Gąbka, która latała-(010222)20-54-33-.jpg

    Dwaj Natowie na raz?

  • Nat Peterson pracuje w wielu miejscach takich jak kierowca autobusu (wiele odcinków), czy policjant ("Skrytka krabowa").
    Safe Deposit Krabs 061.png

    Nat Peterson jako policjant w odcinku "Skrytka krabowa".

  • Gra dość dużą rolę w odcinku "Kubeł Pomyj Ekstra" i gra jeszcze większą w odcinku "Stały klient". W obu odcinkach postrzegany jest podczas jedzenia pomyj Planktona.
  • Na początku odcinka "Wybielony słońcem" zamienił się w bekon przez zbyt dużą ilość przyspieszacza opalenizny.
  • W odcinku "Nadgryzieni" jako "zombie" gonił SpongeBoba.
  • Obecnie jest osobą, która zjadła najwięcej pomyj w całym Bikini Dolnym.
  • Jego dziecięcą wersję można zobaczyć w niektórych odcinkach, np. "Krabi Ląd".
  • W polskiej wersji odcinka "Zapodziana tożsamość" jego imię to Miecio. W numerze 05/2013 magazynu SpongeBob Kanciastoporty, nazywa się Gary Zielonaryba.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki