Fandom

SpongeBob Wiki

Pani Puff

612stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Udostępnij

Pani Puff
Pani Puff.png
Informacje
Gatunek: Rozdymka
Miejsce zamieszkania: Bikini Dolne, Ocean Spokojny
Zajęcie/Praca: Nauczycielka w Szkole Jazdy
Przyjaciele: Eugeniusz H. Krab
Pan Puff
SpongeBob Kanciastoporty
Skalmar Obłynos
Wrogowie: SpongeBob Kanciastoporty (czasami)
Patryk Rozgwiazda (czasami)
Plankton
Pierwszy występ: Szkoła jazdy
Dubbing polski: Mirosława Krajewska
Dubbing oryginalny: Mary Jo Catlett

Poppy Puff – biała rozdymka. Jest wdową, jej męża złowili rybacy, a następnie przerobili go na nocną lampkę. Instruktorka jazdy każdego pojazdu, który nie koniecznie posiada koła. Szkoła jazdy i uczenie w niej było marzeniem Pani Puff. Przyrzekła sobie, że w swojej pracy będzie twarda, nieugięta i nie podda się, dopóki nie nauczy swoich uczniów jeździć. Wszystko zmieniło się, gdy do jej szkoły zapisał się SpongeBob. Jego styl bycia, oraz fakt, że 38 razy bezskutecznie starał się o prawo jazdy całkowicie zburzyły, życie jakie do tej pory wiodła. Wesoła, acz niezbyt rozgarnięta gąbka zniszczyła jej całą wiarę w ideały, jakimi kierowała się zakładając szkołę jazdy, oraz skutecznie pozbawiła ją całej radości z jej prowadzenia. W wyniku niefrasobliwości SpongeBoba Pani Puff kilkukrotnie wylądowała w szpitalu oraz więzieniu. Konieczność częstych kontaktów ze SpongeBobem jest dla niej tak uciążliwa, że czasem gdy go widzi, zaczyna się denerwować i stara się jak najszybciej oddalić by SpongeBob się do niej nie zbliżył, lub dostaje ataku histerii, podczas którego nadyma się i przeraźliwie wrzeszczy. Dla relaksu uprawia ogródek warzywny. W odcinku "Trudy dorastania", wspomina że jest to ostatnia rzecz, dla której wciąż warto żyć. Jej największym marzeniem, jest uwolnienie się od SpongeBoba. W epizodzie "Nielekka jazda", zamierzała zmienić nazwisko, przefarbować włosy i wyprowadzić się do innego miasta, jednak ostatecznie zrezygnowała z tego pomysłu.W epizodzie Pani Puff wylatuje z pracy zostaje zwolniona gdyż zbyt dużo razy oblała Spongeboba lecz gdy inny instruktor nie daje rady go nauczyć wraca do swojej posady.W odcinku Auto rodeo Demolka chce się pozbyć Spongeboba gdyż uległa przez niego w wypadku,zaś w odcinku Zderzak w zderzak próbuje nauczyć Spongeboba jeździć na odludziu lecz i to się jej nie udaje.

Ciekawostki

  • Ma uczulenie na kwiaty.

Zobacz też

Pani Puff/Galeria

Postacie

Główni

SpongeBobPatrykSandySkalmarPan KrabPlanktonGacuś

Poboczni

Pani PuffPerłaKarenSyrenamanSkorupinLarry HomarSkalmir MaminsynMirek KaraśLatający HolenderPirat PatchyPapuga PottyKról NeptunPirat Painty

Epizodyczni

BąblodzióbFredHaroldNat PetersonStary JenkinsSandalsTomSadie Rechid

Więcej w Fandom

Losowa wiki