FANDOM

Pani Puff (ang. Mrs. Puff) – biała rozdymka. Jest wdową, jej męża złowili rybacy, a następnie przerobili go na nocną lampkę. Instruktorka jazdy każdego pojazdu, który nie koniecznie posiada koła. Szkoła jazdy i uczenie w niej było marzeniem Pani Puff.

Przyrzekła sobie, że w swojej pracy będzie twarda, nieugięta i nie podda się, dopóki nie nauczy swoich uczniów jeździć. Wszystko zmieniło się, gdy do jej szkoły zapisał się SpongeBob. Jego styl bycia, oraz fakt, że 38 razy bezskutecznie starał się o prawo jazdy całkowicie zburzyły, życie jakie do tej pory wiodła. Wesoła, acz niezbyt rozgarnięta gąbka zniszczyła jej całą wiarę w ideały, jakimi kierowała się zakładając szkołę jazdy, oraz skutecznie pozbawiła ją całej radości z jej prowadzenia.

W wyniku niefrasobliwości SpongeBoba Pani Puff kilkukrotnie wylądowała w szpitalu oraz więzieniu. Konieczność częstych kontaktów ze SpongeBobem jest dla niej tak uciążliwa, że czasem gdy go widzi, zaczyna się denerwować i stara się jak najszybciej oddalić by SpongeBob się do niej nie zbliżył, lub dostaje ataku histerii, podczas którego nadyma się i przeraźliwie wrzeszczy. Dla relaksu uprawia ogródek warzywny.

W odcinku "Trudy dorastania", wspomina że jest to ostatnia rzecz, dla której wciąż warto żyć. Jej największym marzeniem, jest uwolnienie się od SpongeBoba.

W epizodzie "Nielekka jazda", zamierzała zmienić nazwisko, przefarbować włosy i wyprowadzić się do innego miasta, jednak ostatecznie zrezygnowała z tego pomysłu.W epizodzie Pani Puff wylatuje z pracy zostaje zwolniona gdyż zbyt dużo razy oblała Spongeboba lecz gdy inny instruktor nie daje rady go nauczyć wraca do swojej posady.

W odcinku Auto rodeo Demolka chce się pozbyć Spongeboba gdyż uległa przez niego w wypadku,zaś w odcinku Zderzak w zderzak próbuje nauczyć Spongeboba jeździć na odludziu lecz i to się jej nie udaje.

Relacje

SpongeBob

Pani Puff nienawidzi SpongeBoba ale czasami go żałuje i ma trochę czułości Dyżurny i wsparcia Łobuz.Jest zdenerwowana że SpongeBob nie może zdać prawa jazdy.

Skalmar

Pani Puff lubi Skalmara bo mają wspólną cechę: nienawidzą SpongBoba.W odcinkach w których się spotykają mają dobre kontakty: Prowadź z rozwagą, Kumple z kursu.

Patryk

Pani Puff nie ma rozwiniętych relacji z Patrykiem.W odcinku Odsiadka nie lubiła go dla tego że próbował ze SpongeBobem uwolnić ją z więzienia. W odcinku Mistrz w jakiego chowanego? wspomniała go neutralnie.

Pan Krab

Pani Puff kocha pana Kraba z wzajemnością Tłusta miłość, Praca sezonowa, Wirozum, Przyjaciele na dziko są parą od bardzo dawna. Nigdy nie nie mają złych relacji i dogadują się najlepiej.

Wykroczenia

  • Zaśmiecanie
  • Odpowiedzialność za zniszczenie Bikini Dolnego (tak naprawdę była to wina Spongeboba).
  • Przekroczenie granic miasta co naruszyło zwolnienie warunkowe.
  • Oskarżona o kradzież łodzi (tak naprawdę nic nie zrobiła lecz oficerowie uwierzyli Patrykowi).
  • Udzielenie Spongebobowi licencji na łodzie gdy nie wiedział jak prowadzić samochód, ryzykując że zrobi krzywdę mieszkańcom.

Odcinki z Panią Puff w roli głównej

Zmiany w animacje

Ciekawostki

  • Ma uczulenie na kwiaty.
  • Jest oburęczna.
  • W jednym odcinku chciała zabić Spongeboba.
  • Ma największą historię kryminalną ze wszystkich bohaterów.
  • Była aresztowana 9 razy.
  • Cytat Pani Puff Oh Neptune stał się memem internetowym.
  • W jednym z odcinków została zwolniona tylko dlatego że Spongebob nigdy nie zdaje egzaminu.

Zobacz też

Pani Puff/Galeria

Postacie

Główni

SpongeBobPatrykSkalmarPan KrabPlanktonKarenSandyPani PuffPerłaGacuś

Poboczni

Pirat PatchyPapuga PottySyrenamanSkorupinLatający HolenderKról NeptunMirek KaraśLarry HomarSkalmir MaminsynPirat Painty

Epizodyczni

BąblodzióbFredHaroldNatStary JenkinsSandalsTomSadie Rechid