FANDOM

"Patryk-Man!" to trzeci odcinek pierwszej części dziewiątego sezonu serialu SpongeBob Kanciastoporty. W tym odcinku, Patryk zostaje superbohaterem i planuje wyczyścić Bikini Dolne od zła.

Postacie

Ciekawostki

  • Trwający gag: Patryk obwinia mieszkańców za robienie nielegalnych rzeczy, chociaż, że są legalne, oraz Mable skręca głowę w inną stronę, przypadkowo.
  • To jest jedna z największych roli Mable w serialu (inna jest też w odcinku "Shuffleboard"), ale też to mogła być rola Brudnego Bąbla.
  • Misiek Tupecik, Syrenaman, Skorupin i Man Ray jako wszyscy pojawiają się w telewizji SpongeBob'a, gdy Patryk przychodzi do jego domu po pomoc.
  • To trzecie pojawienie się Wyższej Szkoły w Bikini Dolnym w serialu.
  • Mable i Man Ray obaj pojawiają się w tym odcinku. Nie mają dużej ilości kontaktów ze sobą, ale w odcinku "Shuffleboard" mają ich więcej.
  • To ostatni, sprodukowany odcinek przed śmiercią Ernesta Borgnine'a.
  • To ostatnia rola mówiąca dla Syrenamana i Skorupina po tym, gdy Ernest Borgnine zmarł 8 lipca 2012 roku.
  • To pierwsze pojawienie się Syrenamana i Skorupina w sezonie 9, oraz jedyne, w którym Ernest Borgnine podkłada głos Syrenamanowi w tym sezonie.
  • To pierwsze pojawienie się Pani Puff w sezonie dziewiątym.
  • Patryk Man zniszczył Brudnego Bąbla czubkiem rożka do lodów, tak samo jak SpongeBob rysikiem ołówka w odcinku "Syrenaman i Skorupin II".
  • Ten odcinek miał premierę po 8 latach od wypuszczenia gry wzorowanej na pierwszym filmie, SpongeBob Kanciastoporty.
  • Ten odcinek miał premierę w Kanadzie w 42 urodziny Johnny'ego Knoxville'a, i osiem lat po wypuszczeniu filmu SpongeBob Kanciastoporty w Austrii.
  • 5 czerwca 2016 roku, w arabskiej wersji serialu, ten odcinek był w parze z odcinkiem "Patryk! Planszówka".
  • 30 października 2016 roku podczas jednej z emisji, jest brak siostrzanego odcinka, a jego napisy końcowe, oraz tego odcinka były pokazane na końcu.
  • To piąty odcinek, w którym w niemieckiej wersji serialu tytuł jest taki sam, co angielski. Pierwszym odcinkiem jest "Plankton!", drugim jest "Zabawa", trzecim jest "Teksas", a czwartym jest "Klub SpongeBoba".