FANDOM

  • Postać
Perła Krab
Pearl Krabs.svg
Informacje główne
Miejsce zamieszkania: Anchor Way, 3451, Bikini Dolne, Ocean Spokojny
Zainteresowania: Zakupy
Muzyka
Spotkania z przyjaciółmi
Rozmowa przez telefon
Chłopaki
Przygody Syrenamana i Skorupina
Praca: Uczeń Szkoły w Bikini Dolnym
Kierownik Tłustego Kraba (chwilowo)
Edukacja: Szkoła w Bikini Dolnym
Wygląd
Płeć: Kobieta
Kolor: Szary
Kolor oczu: Niebieski
Gatunek: Wieloryb
Część kraba
Rodzina
Rodzice: Eugeniusz H. Krab (ojciec)
Pani Krab (matka)
Kasina (była macocha)
Dziadkowie: Betsy Krab (babcia)
Victor Krab (dziadek)
Dziadek Rudobrody (pra-pradziadek)
Babcia Pana Kraba
Znajomości
Przyjaciele: Judy
Nancy
Julie
Octavius Rex (były chłopak)
Nazz-Mimi
SpongeBob
Sandy Pysia
Debbie Rechid
Patryk Rozgwiazda
Skalmar Obłynos
Marina
Nocturna
Nixie
Sadie
Tina Fran
Shubie
Wrogowie: Eugeniusz H. Krab (kiedy jest zbyt skąpy)
Kumpel Bańka (wyczyścił jej płetwę)
Sheldon J. Plankton
Skalmar Obłynos (czasami, lubi mu dokuczać)
SpongeBob (kiedy zachowuję się jak pan Krab)
Występy
Debiut: "Skrzypiące buty"
Ostatnie wystąpienie: Badanie kontrolne
Dubbing polski: Anna Gajewska
Dubbing oryginalny: Lori Alan
Kategoria postaci

Perła Krab II - wieloryb, córka Eugeniusza Kraba. Lubi spotykać się z przyjaciółmi, urządzać spotkania przy herbacie i chodzić do galerii handlowej. W odcinku "Wielorybie urodziny" potwierdzono, że Perła ma 16 lat, jej cecha wydawania pieniędzy jest inna niż u Pana Kraba: zawsze chce kupić drogie rzeczy, jedynie Eugeniuszowi to się nie podoba. Oprócz miana bogatego ojca, Perła jest wrażliwa i płacze w sytuacjach, kiedy coś się dzieje złego, a jej łzy zalewają się wszędzie. Ironia jest taka, że dzieci rodziców zachowują się normalnie gdy oni, nie chcą kupić im drogich rzeczy, natomiast u Pana Kraba wygląda to inaczej.

W odcinku "Sprzedaż" można zobaczyć zdjęcie Perły jako niemowlęcia w notatniku. Pan Krab trzymał ją na rękach na zdjęciu, więc to może oznaczać, że mogła być zabrana i wychowywana przez niego. Na innym zdjęciu Perła jest widziana, gdy jeździ na rowerze jako dziecko z Eugeniuszem, który ją kieruję.

Wygląd

Perła ubrana jest w fioletową spódniczkę oraz różową koszulkę, podobną do koszulki cheerleaderki z wielką literą P na niej. Nosi białe, krótkie buty na obcasach. Ma blond włosy. Jej oczy są koloru niebieskiego, a ona sama jest szara.

Relacje

SpongeBob Kanciastoporty

W odcinku "Balowicz" Perła wydaję się bardzo lubić Spongeboba, z którym udała się razem na bal. Natomiast w odcinku "Piżamowa impreza" czuję silną niechęć do Sponge'a, nie wiadomo dlaczego, możliwe, że przez jego styl bycia. Niektórzy fani myślą, że pomiędzy nią a Spongebobem jest miłość. Jest to jednak mało prawodopodobne, ponieważ Perła ma 16 lat, a Sponge 30.

Patryk Rozgwiazda

Patryk w odcinku "Witamy w Trójkącie Dolnym" zjadł kraboburgera Perły, a w "Tunelu Rękości" Patryk próbował uratować uwięzionego w maszynie Spongeboba i Perłę. Wszystko wskazuje na to, że Perła prawie wcale nie zna Patryka, a on jej.

Skalmar Obłynos

Perła nie lubi Skalmara. Lubi robić mu dowcipy. Przykładem jest odcinek "Drive Thru", gdzie Skalmar mocno się zdenerwował po tym, jak krzyknęła głośno do puszki z swoimi koleżankami. W odcinku "Balowicz" Perła nie chce iść z nim na bal. Natomiast w odcinku "Witamy w Trójkącie Dolnym" Skalmar nazwał Perłę histeryczką.

Eugeniusz Krab

Pan Krab to tata Perły. Pan Krab w prawie każdym odcinku pojawia się wraz z nią. Nastolatka dzieli się bliską więzią z Panem Krabem, ale jest zawsze zły na nią, gdy płaci za drogie rzeczy, a to usuwa mu więcej pieniędzy. Jest możliwe, że Perła była adoptowana, albo żona Pana Kraba była wielorybem.

Sandy Pysia

W odcinku "Ostre bańki" Perła pomogła Sandy dać jej powietrze. Widząc po wszystkim w serialu, dziewczyny się przyjaźnią, a sama Perła wierzy, że ssaki muszą się stykać ze sobą. Na początku odcinka "Wakacje z Krabem" stała prawie blisko obok Sandy, kiedy Pan Krab opowiadał swoją historię z wakacji, gdy poszedł do mennicy państwowej. W odcinku "Teksas" Perła była jedną z osób, która chciała, aby wiewiórka została w Bikini Dolnym.

Ciekawostki

  • Perła i Sandy to jedyne główne postacie, które są ssakami.
  • Tylko w odcinku "Tunel rękości" pojawia się bez Pana Kraba.
  • W późnych odcinkach zaczyna być bardziej zła i wrażliwa, prawdopodobnie przez wydawanie Pana Kraba. W odcinku "Sprzedaż" jest całkowicie wściekła na niego, za to że chce spędzać z nim czas, chociaż, że on sam nic nie zrobił złego. W odcinku "Witamy w Trójkącie Dolnym" prosi go, aby poszedł do centrum handlowego, a sama Perła by była skoncentrowana na przedmiotach, z Trójkątu Dolnego, które jej się podobają.
  • Odkąd jest wielorybem, a ssaki mają płuca, potrzebuje powietrza, aby oddychać, jest to pokazane w odcinku "Ostre bańki", utrzymuwuje ona zapas powietrza w nosie, tak aby oddychać pod wodą.
  • Perła miała urodziny w dwóch odcinkach, "Skrzypiące buty" oraz "Wielorybie urodziny".
  • Perła i Sluggo (tata Gacusia i brat taty Patryka) są jedynymi postaciami, żeby być innymi gatunkami dla ich rodziców.
  • Kreator serialu, Stephen Hillenburg jest przeciwko pokazaniu matki Perły, więc to jest sekret serialu.
  • Na drzewie genealogicznym Krabów, jest potwierdzone, że Perła to jedynaczka.
  • W sezonie 10 pojawiła się tylko raz.
  • Perła nigdy nie została aresztowana.
  • Perła miała pocałować Spongeboba w odcinku "PakerBob Mięśniakoporty", ale była usunięta ze sceny.
Postacie

Główni

SpongeBobPatrykSkalmarPan KrabPlanktonKarenSandyPani PuffPerłaGacuś

Poboczni

Pirat PatchyPapuga PottySyrenamanSkorupinLatający HolenderKról NeptunMirek KaraśLarry HomarSkalmir MaminsynPirat Painty

Epizodyczni

BąblodzióbFredHaroldNatStary JenkinsSandalsTomSadie Rechid