FANDOM

Perła
Pearl Krabs.svg
Informacje
Gatunek: Wieloryb
Miejsce zamieszkania: Anchor Way 3541, Bikini Dolne, Ocean Spokojny
Zajęcie/Praca:
Przyjaciele: SpongeBob Kanciastoporty
Sandy Pysia
Patryk Rozgwiazda
Eugeniusz Krab
Debbie Rechid
Wrogowie: Kumpel Bańka
Eugeniusz H. Krab (gdy jest zbyt skąpy)
Skalmar Obłynos (lubi mu dokuczać)
Pierwszy występ: Skrzypiące buty
Dubbing polski: Anna Gajewska
Dubbing oryginalny: Lori Alan
  1. Perła Krab II - wieloryb, córka Eugeniusza Kraba.

2.W odcinku "Wielorybie urodziny" jest potwierdzone, że Perła ma 16 lat, jej cecha wydawania pieniędzy jest inna niż u Pana Kraba: zawsze chce kupić drogie rzeczy, jedynie Eugeniuszowi to się nie podoba .Oprócz miana bogatego ojca, Perła jest wrażliwa i płacze w sytuacjach, kiedy coś się dzieje złego, a jej łzy zalewają się wszędzie. Ironia jest taka, że dzieci rodziców zachowują się normalnie gdy oni, nie chcą kupić im drogich rzeczy, natomiast u Pana Kraba wygląda to inaczej.

3.W odcinku "Sprzedaż" można zobaczyć zdjęcie Perły jako niemowlęcia w notatniku. Pan Krab trzymał ją na rękach na zdjęciu, więc to może oznaczać, że mogła być zabrana i wychowywana przez niego. Na innym zdjęciu Perła jest widziana, gdy jeździ na rowerze jako dziecko z Eugeniuszem, który ją chroni.

Wygląd

4.Perła ubrana jest w fioletową spódniczkę oraz różową koszulkę, podobną do koszulki cheerleaderki z wielką literą P na niej. Nosi białe, krótkie buty na obcasach. Ma blond włosy. Jej oczy są koloru niebieskiego, a ona sama jest szara.

Relacje

SpongeBob Kanciastoporty

5.W odcinku "Balowicz" Perła wydaję się bardzo lubić Spongeboba, z którym udała się razem na bal. Natomiast w odcinku "Piżamowa impreza" czuję silną niechęć do Sponge'a, nie wiadomo dlaczego, możliwe, że przez jego styl bycia. Niektórzy fani myślą, że pomiędzy nią a Spongebobem jest miłość. Jest to jednak mało prawodopodobne, ponieważ Perła ma 16 lat, a Sponge 30.

Patryk Rozgwiazda

6.Patryk w odcinku "Witamy w Trójkącie Dolnym" zjadł kraboburgera Perły, a w "Tunelu Rękości" Patryk próbował uratować uwięzionego w maszynie Spongeboba i Perłę. Wszystko wskazuje na to, że Perła prawie wcale nie zna Patryka, a on jej.

Skalmar Obłynos

7.Perła nie lubi Skalmara.Lubi robić mu dowcipy przykładem jest odcinek Drive Thru gdzie Skalmar mocno się zdenerwował po tym jak krzyknęła głośno do puszki z swoimi koleżankami.

Eugeniusz Krab

8.Pan Krab to tata Perły. Pan Krab w prawie każdym odcinku pojawia się wraz z nią. Nastolatka dzieli się bliską więzią z Panem Krabem, ale jest zawsze zły na nią, gdy płaci za drogie rzeczy, a to usuwa mu więcej pieniędzy. Jest możliwe, że Perła była adoptowana, albo żona Pana Kraba była wielorybem.

Sandy Pysia

9.W odcinku "Ostre bańki" Perła pomogła Sandy dać jej powietrze. Widząc po wszystkim w serialu, dziewczyny się przyjaźnią, a sama Perła wierzy, że ssaki muszą się stykać ze sobą. Na początku odcinka "Wakacje z Krabem" stała prawie blisko obok Sandy, kiedy Pan Krab opowiadał swoją historię z wakacji, gdy poszedł do mennicy państwowej. W odcinku "Teksas" Perła była jedną z osób, która chciała, aby wiewiórka została w Bikini Dolnym.

Ciekawostki

  • Perła i Sandy to jedyne główne postacie, które są ssakami.
  • Tylko w odcinku "Tunel rękości" pojawia się bez Pana Kraba.
  • W późnych odcinkach zaczyna być bardziej zła i wrażliwa, prawdopodobnie przez wydawanie Pana Kraba. W odcinku "Sprzedaż" jest całkowicie wściekła na niego, za to że chce spędzać z nim czas, chociaż, że on sam nic nie zrobił złego. W odcinku "Witamy w Trójkącie Dolnym" prosi go, aby poszedł do centrum handlowego, a sama Perła by była skoncentrowana na przedmiotach, z Trójkątu Dolnego, które jej się podobają.
  • Odkąd jest wielorybem, a ssaki mają płuca, potrzebuje powietrza, aby oddychać, jest to pokazane w odcinku "Ostre bańki", utrzymuwuje ona zapas powietrza w nosie, tak aby oddychać pod wodą.
  • Perła miała urodziny w dwóch odcinkach, "Skrzypiące buty" oraz "Wielorybie urodziny".
  • Perła i Sluggo (tata Gacusia i brat taty Patryka) są jedynymi postaciami, żeby być innymi gatunkami dla ich rodziców.
  • Kreator serialu, Stephen Hillenburg jest przeciwko pokazaniu matki Perły, więc to jest sekret serialu.
  • Na drzewie genealogicznym Krabów, jest potwierdzone, że Perła to jedynaczka.
  • Perła nigdy nie została aresztowana.
  • Perła miała pocałować Spongeboba w odcinku "PakerBob Mięśniakoporty", ale była usunięta ze sceny.

Zobacz też

Perła Krab/Galeria

Postacie

Główni

SpongeBobPatrykSkalmarPan KrabPlanktonKarenSandyPani PuffPerłaGacuś

Poboczni

Pirat PatchyPapuga PottySyrenamanSkorupinLatający HolenderKról NeptunMirek KaraśLarry HomarSkalmir MaminsynPirat Painty

Epizodyczni

BąblodzióbFredHaroldNatStary JenkinsSandalsTomSadie Rechid

Więcej z Fandomu

Losowa wiki