FANDOM

Pomyjowy patyk
Chumstick
Producent: Kubeł Pomyj
Typ: Jedzenie
Pierwsze wystąpienie: Kanciastoportus
Ostatnie wystąpienie: Rekord wiewiórki
Pomyjowy patyk (ang. Chumstick) - jedno z głównych dań w menu Planktona. Serwowany jest w Kuble Pomyj. Ma dwie formy; jest kwadratowy lub kształtem przypominający corndoga. Danie znane jest z obrzydliwego smaku, który powoduje wymioty. Jego składniki pojawiają się w odcinku "Kanciastoportus". Patryk Rozgwiazda jest jedyną osobą w Bikini Dolnym, która może jeść je surowe, nie trując się nimi. W odcinku "Rekord wiewiórkiSandy Pysia też próbowała zjeść jak najwięcej surowych, ale była po tym strasznie zmutowana.

Składniki to: wyciski z meduzy, sadło wieloryba, sadło konia morskiego i szczypta rdzy z kotwicy (odc. "Kanciastoportus").

W odcinku "Kanciastoportus" Plankton dał potrawę do zjedzenia Sadie Rechid i zwymiotowała po tym 2 razy. W odcinku "Stały klient" Karen zapłaciła Natowi Petersonowi, by kupował pomyjowe patyki Planktona. Na końcu odcinka jednak oddał żonie Planktona pieniądze, bo nie chciał dłużej jeść pomyj. Musiał dwukrotnie iść przez nie do lekarza i mieć płukanie żołądka. W odcinku "Kubeł Pomyj Ekstra" Plankton wsadził pomyjowy patyk do buzi SpongeBoba, co spowodowało eksplozję, bo gąbce potrawa nie smakowała. Po wybuchu Kanciastoporty szorował język szczotką, by pozbyć się paskudnego smaku pomyj.

Występy

Ciekawostki

  • Danie jest na samej górze menu Kubła Pomyj.
  • Są one widoczne w grze video "The Yellow Avenger" (w menu w Kuble Pomyj)
  • Danie pojawia się w sezonie 6 i 9
  • Nat Peterson zjadł najwięcej pomyjowych patyków w całym Bikini Dolnym.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki