FANDOM

Postać
Sam Rozgwiazda
Sam Star
Informacje główne
Miejsce zamieszkania: brak informacji
Zainteresowania: rzucanie ludźmi, dekorowanie
Wygląd
Kolor: Różowy
Kolor oczu: Czarne
Gatunek: rozgwiazda
Rodzina
Rodzeństwo: Patryk Rozgwiazda
Rodzice: Herb Rozgwiazda (ojciec)

Margie Rozgwiazda (matka)

Znajomości
Przyjaciele: Patryk Rozgwiazda
Wrogowie: Skalmar Obłynos

SpongeBob Kanciastoporty

Występy
Debiut: Siostra Sam
Dubbing polski: Paweł Szczesny
Dubbing oryginalny: Bill Fagerbakke
Kategoria postaci
Sam Rozgwiazda — starsza siostra Patryka. Wystąpiła tylko w odcinku "Siostra Sam".

Opis

Sam to duża, otyła, muskularna rozgwiazda. Jest różowa, gdzieniegdzie ma czerwone kropki. Ubrana jest w fioletowy strój dwuczęściowy z zielonymi kwiatami. Jest mniej więcej dwukrotnie większa niż Patryk. Sam ma czarne włosy spięte z boku w kucyk zieloną gumką. Jej głos jest bardzo głęboki, podobny do męskiego.

Osobowość

Sam mówi do siebie w trzeciej osobie. Jest bardzo silna, agresywna i destrukcyjna, może zniszczyć prawie wszystko, co stanie jej na drodze. Jednak łączy ją silna więź rodzinna z bratem. Obroniła Patryka przed Skalmarem. Jej poziom inteligencji jest jeszcze niższy niż Patryka. Mówi niekompletnym językiem i nie ma żadnego szacunku do innych.

Biografia

Sam to pierwsze dziecko Margie i Herba.

Zaginęła w wielkiej fali, gdy ona i Patryk byli jeszcze dziećmi. Patryk prawdopodobnie o tym zapomniał, ponieważ w odcinku "Coś tu cuchnie" powiedział, że nie ma siostry.

Nie wiadomo, co dalej stało się z Sam, ale prawdopodobnie została uratowana i wychowana przez inną rodzinę.

Historia

Sam przyjeżdża do miasta, by odwiedzić Patryka. Potem staje się bardzo brutalna i agresywna, niszczy domy SpongeBoba i Skalmara. Bardzo wścieka się na sprzeciwiającego się jej Skalmara. Kradnie rzeczy z jego domu, który na końcu się rozpada.

Ciekawostki

  • Jest jedną z najsilniejszych postaci w serialu.
  • Być może jest parodią Hulka z komiksów Marvela, ponieważ mówi o sobie w trzeciej osobie i jest bardzo silna (tak jak Hulk).
  • Sam ma taki sam kolor włosów jak jej matka.
  • Nie wiadomo, czy kiedykolwiek powróci.