FANDOM

Jedenasty sezon serialu ''SpongeBob Kanciastoporty'' zawiera 26 odcinków po 22 minut każdy. Produkcja sezonu jest wciąż aktualna.

Premiera sezonu miała premiere w USA 24 czerwca 2017 odcinkami Powrót Spota i Badanie kontrolne, a zakończyła się 15 lutego 2018 odcinkami Fun-Sized Friends oraz Grandmum's the Word. W Polsce premiera sezonu jednastego odbyła się 18 października 2017 odcinkami Jaskiniowiec i Zaklinacz małży na Nickelodeon HD oraz 12 marca 2018 odcinkami Sponge w zupie i Powrót Man Raya na Nicktoons. Nie wiadomo kiedy zadebiutuje na antenie Nickelodeon.

Sezon zawiera 1 odcinek specjalny: The Legend of Boo-Kini Bottom.

Kod produkcji Karta tytułowa Tytuł odcinka Streszczenie
216a
Cave
Jaskiniowiec Prehistoryczna gąbka zostaje odmrożona i powoduje chaos w całym mieście, a tylko SpongeBob może się z nią porozumieć.
216b
Małże
Zaklinacz małży Spongebob zaprzyjaźnia się z małżami, jednak powodują one dużo szkód w Bikini Dolnym.
217a
Return
Powrót Spota Spot rodzi szczeniaczki, a Plankton chce je użyć do swojego nowego planu.
217b
Badanie
Badanie kontrolne Pan Krab bardzo boi się badań, a jeśli ich nie dokończy Tłusty Krab zostanie zamknięty.
218a
Spiny
Zakręć butelką Plankton udaje dżina z butelki, aby zdobyć tajny przepis na kraboburgery.
218b
Spongesoup
Sponge w zupie Nowe danie w karcie - zupa krabowa - jest prawdziwym hitem, ale wprowadzają się do niej hipisi.
219a
ManRayreturns
Powrót Man Ray'a Man Ray wynajmuje dom Skalmara na weekend, a SpongeBob i Patryk muszą powstrzymać jego złe wakacje.
219b
Larrythefloormanager
Larry manager Pan Krab udaje się na wakacje i prosi Larry'ego, by w tym czasie został szefem Tłustego Kraba.
220
BikiniDolneLegenda
221a
Nopicturesplease
Zakaz fotografowania Patryk oprowadza nieznajomego turystę po swoich ulubionych miejscach w Bikini Dolnym.
221b
Stuck
W pułapce wysokości Chcąc wyjąć kraboburgera z komina SpongeBob boi się zejść z dachu, wkrótce robi restaurację na dachu.
222a
Krabbypatt
Kraboburgerowe potwory Nowe kraboburgery zamieniają mieszkańców Bikini Dolnego w kraboburgerowe potwory, a tylko SpongeBob może ich uratować.
222b
Teacherpests
Skaranie boskie Pan Krab i Plankton muszą wrócić do Szkoły Jazdy Pani Puff.
223a
San
Śmiecio-draka W tym odcinku Pan Krab musi posprzątać miasto, i do tego wysyła SpongeBoba i Skalmara.
223b
Hunt
Polowanie na króliki Króliki morskie niszczą ogród Skalmara, a SpongeBob uważa, że są słodkie.
224a
SquidNoir
Kryminał Skalmar gubi swój klarnet i postanawia go otrzukać w detektywistyczny sposób.
224b
Scav
Polowanie SpongeBob i Patryk nudzą się i zawracają głowę Skalmarowi, a ośmiornica, by się ich pozbyć wysyła ich na trudne polowania.