FANDOM

Jedenasty sezon serialu ''SpongeBob Kanciastoporty'' zawiera 26 odcinków po TBA minuty każdy. Produkcja sezonu jest wciąż aktualna.

Premiera sezonu miała premiere w USA 24 czerwca 2017 odcinkami Powrót Spota i Badanie kontrolne, a zakończyła się 15 lutego 2018 odcinkami Fun-Sized Friends oraz Grandmum's the Word. W Polsce premiera sezonu jednastego odbyła się 18 października 2017 odcinkami Jaskiniowiec i Zaklinacz małży na Nickelodeon HD oraz 12 marca 2018 odcinkami Mam w zupie gąbkę i Powrót Man Raya na Nicktoons. Nie wiadomo kiedy zadebiutuje na antenie Nickelodeon.

Sezon zawiera 1 odcinek specjalny: The Legend of Boo-Kini Bottom.

Kod produkcji Karta tytułowa Tytuł odcinka Streszczenie
216a
Cave
Jaskiniowiec Prehistoryczna gąbka zostaje odmrożona i powoduje chaos w całym mieście, a tylko SpongeBob może się z nią porozumieć.
216b
Małże
Zaklinacz małży Spongebob zaprzyjaźnia się z małżami, jednak powodują one dużo szkód w Bikini Dolnym.
217a
Return
Powrót Spota Spot rodzi szczeniaczki, a Plankton chce je użyć do swojego nowego planu.
217b
Badanie
Badanie kontrolne Pan Krab bardzo boi się badań, a jeśli ich nie dokończy Tłusty Krab zostanie zamknięty.
218a
Spiny
Zakręć butelką Plankton udaje dżina z butelki, aby zdobyć tajny przepis na kraboburgery.
218b
Spongesoup
Mam w zupie gąbkę Nowe danie w karcie - zupa krabowa - jest prawdziwym hitem, ale wprowadzają się do niej hipisi.
219a
ManRayreturns
219b
Larrythefloormanager
220
BikiniDolneLegenda
221a
Nopicturesplease
221b
Stuck
222a
Krabbypatt
222b
Teacherpests