FANDOM

Jedenasty sezon serialu ''SpongeBob Kanciastoporty'' zawiera 26 odcinków po 22 minut każdy. Produkcja sezonu jest wciąż aktualna.

Premiera sezonu miała premiere w USA 24 czerwca 2017 odcinkami Powrót Spota i Badanie kontrolne, a zakończyła się 15 lutego 2018 odcinkami Fun-Sized Friends oraz Grandmum's the Word. W Polsce premiera sezonu jednastego odbyła się 18 października 2017 odcinkami Jaskiniowiec i Zaklinacz małży na Nickelodeon HD oraz 12 marca 2018 odcinkami Sponge w zupie i Powrót Man Raya na Nicktoons. Nie wiadomo kiedy zadebiutuje na antenie Nickelodeon.

Sezon zawiera 1 odcinek specjalny: The Legend of Boo-Kini Bottom.

Kod produkcji Karta tytułowa Tytuł odcinka Streszczenie
216a
Cave
Jaskiniowiec Prehistoryczna gąbka zostaje odmrożona i powoduje chaos w całym mieście, a tylko SpongeBob może się z nią porozumieć.
216b
Małże
Zaklinacz małży Spongebob zaprzyjaźnia się z małżami, jednak powodują one dużo szkód w Bikini Dolnym.
217a
Return
Powrót Spota Spot rodzi szczeniaczki, a Plankton chce je użyć do swojego nowego planu.
217b
Badanie
Badanie kontrolne Pan Krab bardzo boi się badań, a jeśli ich nie dokończy Tłusty Krab zostanie zamknięty.
218a
Spiny
Zakręć butelką Plankton udaje dżina z butelki, aby zdobyć tajny przepis na kraboburgery.
218b
Spongesoup
Sponge w zupie Nowe danie w karcie - zupa krabowa - jest prawdziwym hitem, ale wprowadzają się do niej hipisi.
219a
ManRayreturns
Powrót Man Ray'a Man Ray wynajmuje dom Skalmara na weekend, a SpongeBob i Patryk muszą powstrzymać jego złe wakacje.
219b
Larrythefloormanager
Larry manager Pan Krab udaje się na wakacje i prosi Larry'ego, by w tym czasie został szefem Tłustego Kraba.
220
BikiniDolneLegenda
Legenda Buu-kini Dolnego W Bikini Dolnym mamy Halloween. Latający Holender zadba o to, by przestraszeni byli wszyscy, nawet SpongeBob!
221a
Nopicturesplease
Zakaz fotografowania Patryk oprowadza nieznajomego turystę po swoich ulubionych miejscach w Bikini Dolnym.
221b
Stuck
W pułapce wysokości Chcąc wyjąć kraboburgera z komina SpongeBob boi się zejść z dachu, wkrótce robi restaurację na dachu.
222a
Krabbypatt
Kraboburgerowe potwory Nowe kraboburgery zamieniają mieszkańców Bikini Dolnego w kraboburgerowe potwory, a tylko SpongeBob może ich uratować.
222b
Teacherpests
Skaranie boskie Pan Krab i Plankton muszą wrócić do Szkoły Jazdy Pani Puff.
223a
San
Śmiecio-draka W tym odcinku Pan Krab musi posprzątać miasto, i do tego wysyła SpongeBoba i Skalmara.
223b
Hunt
Polowanie na króliki Króliki morskie niszczą ogród Skalmara, a SpongeBob uważa, że są słodkie.
224a
SquidNoir
Kryminał Skalmar gubi swój klarnet i postanawia go odszukać w detektywistyczny sposób.
224b
Scav
Polowanie SpongeBob i Patryk nudzą się i zawracają głowę Skalmarowi, a ośmiornica, by się ich pozbyć wysyła ich na trudne polowania.
225a
Przytyulanka
Przytulaczek Spongebob po zjedzeniu zepsutej kanapki ma halucynację,przez co przed oczami pojawia mu się chomik,którego tylko on widzi.
225b
Kucyk zabnicowy
Patryk Koń Patryk postanawia że zostanie koniem,Pan Krab wykorzystuje to aby zarobić pieniądze.
226a
Chatterbox Gary HD-0
Gadający Gacuś Spongebob kupuje Gacusiowi obrożę,która tłumaczy jego język,wszyscy są szczęśliwi oprócz Skalmara,który planuje zemstę.
226b
Don't Feed the Clowns HD-1
Nie karmić klaunów Gdy mały klaun zostaje pozostawiony przez cyrk, SpongeBob ,pomaga mu znaleźć nową pracę,lecz nie będzie to łatwe zadanie.
227a
Drive Happy-0
Szczęście za kółkiem Spongebob kupuje sobie samochód na którego prowadzenie nie potrzebuje prawa jazdy.
227b
Old Man Patrick HD-0
Patryk Dziadunio Patryk uważa, że jest starym mężczyzną, więc SpongeBob musi mu przypominać, jak zabawne może być bycie dzieckiem.
228a
Fun-Sized Friends-0
Mini kumple Spongebob i Patryk tworzą miniaturkowe wersje siebie,a później postanawiają się nimi pobawić.
228b
Grandmum's the word - title card-0
Babcia władcą świata Plankton opowiada swojej babci że jest szefem Pod Tłustym Krabem. Musi utrzymać kłamstwo gdy babcia przychodzi odwiedzić wnuczka.
229a
DoodleDimension-0
Wymiar gryzmołów Spongebob i Patryk przez przypadek dostają się do alternatywnego wymiaru gdzie wszystko co rysują ożywa.
229b
Moving Bubble Bass-0
Przeprowadzka kolegi Bąblodziób ma dość zrzędliwej matki i postanawia się wyprowadzić do swojej babci.Prosi Spongeboba i Patryka żeby to oni przenieśli jego rzeczy.
230a
High Sea Diving HD (1)-0
Wyskoki z wody Spongebob postanawia zostać pierwszą gąbką która ląduje na powierzchnię oceanu.
230b
Bottle Burglars - title card-0
Złodzieje butelek Skalmar i Spongebob przypadkowo wyrzucają tajny przepis na kraboburgery,a Plankton go zdobywa,muszą go odzyskać.
231a
My Leg!-0
Moja noga! Noga Freda wreszcie się goi i SpongeBob postanawia dopilnować, by już nigdy nie ucierpiała, bez względu na wszystko! 
231b
Ink-0
Czarnoniada Stoisko z lemoniadą Patryka cieszy się średnim powodzeniem do czasu, gdy Patryk uzyskuje pewien tajny składnik od Skalmara
232a
Mustard O Mine-0
W kopalni musztardy Gdy Pod Tłustym Krabem kończy się zapas musztardy, pan Krab wysyła SpongeBob, Patryka i Skalmara do kopalni po więcej!
232b
232b Episodenkarte-Shopping List-0
Lista sprawunków SpongeBob wraz z Sandy mają zebrać składniki do tajnego przepisu, ale Plankton depcze im po piętach
233a
Whale Watching-1
Nianiek dla wieloryba Pan Krab wynajmuje Skalmara, aby przypilnował Perły, która próbuje wymknąć się na imprezkę nastolatków!
233b
Krusty Kleaners-0
Ekipa sprzątająca SpongeBob niechcący wylewa koktajl podczas dostawy do biurowca, toteż postanawia wrócić tam i wysprzątać cały budynek
234a
Patnocchio-0
Patrynokio Plankton przekonuje Patryka, że jest jego sumieniem, a w ten sposób próbuje nakłonić go, by ten wykradł dla niego tajny przepis.
234b
ChefBob-0
Chef Bob Pan Krab wprowadza "otwartą kuchnię", ale to deprymuje SPongeBoba do tego stopnia, że ten musi wymyślić nową postać.