FANDOM

Skalisko Dolne
Rockbottom.JPG
Lokalizacja Ocean Spokojny
Pierwsze pojawienie się "Skalisko Dolne"

Skalisko Dolne (ang. Rock Bottom) to małe miasto w strefie głębinowej na prawo od Bikini Dolnego. Pojawiło się w odcinku "Skalisko Dolne". Droga między dwoma miastami jest idealnie pionowa, więc można dostać się tylko autobusem lub balonem.

Światło słoneczne nie dociera do tej części wody, więc wszędzie w mieście jest zawsze ciemno, jest jedynie parę lamp ulicznych. Mieszkańcy piszą w języku angielskim, lecz ze zniekształconymi lub odwróconymi literami. Gleba to zielony, żywy osad, który potrafi mówić.
Rockbottomsand.png

Piasek

Mieszkańcy Skaliska Dolnego wyglądają dziwnie i potwornie, oparci są na podstawie prawdziwych morskich stworzeń znalezionych w najgłębszych czeluściach Oceanu.
Latest.png
Latest (1).png
Latest (2).png
Rock.png

Mieszkańcy mówią w tym samym języku, co w Bikini Dolnym, lecz co jedno lub dwa słowa plują językiem, bo to wymagany akcent.

W Skalisku Dolnym znajduje się maszyna ze słodyczami.
Kandy.jpg

Automat ze słodyczami

Są tam również toalety, ale cudzoziemcy nie mogą rozróżnić, która jest męska, a która damska z powodu dziwnych symboli i nie są w stanie określić płci mieszkańców.
Toilets.jpg

Toalety

W mieście jest także stacja autobusowa, mimo że autobus bardzo trudno złapać. Jak widać w grze "SpongeBob's Boating Bash" w Skalisku Dolnym jest również posterunek policji i więzienie. Jest tam także sporo billboardów.

Ciekawostki

  • W serialu miasto pojawiło się tylko raz, ale pojawiło się też wiele razy w grach.
  • W odcinku "Smoothe Jazz w Skalisku Dolnym" miasto wcale się nie pojawiło, gdyż angielski tytuł to "Smoothe Jazz in Bikini Bottom" co po polsku znaczy "Smoothe Jazz w Bikini Dolnym". Polski tytuł więc może wprowadzić w błąd.
  • Skalisko Dolne jest prawdopodobnie najniżej położonym miastem na Pacyfiku, gdyż znajduje się w strefie głębinowej.
  • Mieszkańcy są wzorowani na prawdziwych morskich stworzeniach.
  • W przeciwności do innych mieszkańców, czerwona celakantokształtna ryba jest miła i potrafi mówić również bez akcentu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki