FANDOM

"Skrytka krabowa" to czternasty odcinek pierwszej części dziewiątego sezonu serialu SpongeBob Kanciastoporty. W tym odcinku, Pan Krab jest uwięziony w nowo otwartym Banku Bikini Dolnego, a SpongeBob i Patryk chcą go uratować.

Postacie

Ciekawostki

  • To jest ostatni odcinek, w którym Derek Iversen jest jednym z pisarzy w serialu. W 2015 roku został zamieniony na pisarza animacji.
  • To pierwsze pojawienie się Banku Bikini Dolnego.
  • To pierwsze pojawienie się Perły w sezonie dziewiątym.
  • To drugi odcinek, w którym Zuzia Ryba jest bankierem. Pierwszym był "Syrenaman i Skorupin III".
  • To drugi odcinek, w którym SpongeBob i Patryk chcą się gdzieś wkraść. Pierwszym odcinkiem był "Odsiadka".
  • Ten odcinek miał emisję przed amerykańską premierą jednego z serialów Nickelodeon, Sanjay i Craig.
  • Głos managera banku jest podobny do głosu przewodnika Mennicy Bikini Dolnego, Bill'a. Też zmienia swój głos tak samo jak on, gdy się wścieka.
  • Nieznane jest to, jak odkurzacz, z którym walczył Pan Krab znalazł się w banku.
  • Odkurzacz widziany w tym odcinku wygląda podobnie, jak odkurzacz Skalmara z odcinka "Skalmar w gościach".
  • W tym odcinku śmieszne jest to, że Nat, albo Oficer John grają nieco główne role, i to oni mają najwięcej pojawień się jako głównych postaci w każdym odcinków będąc Bikini Dolnianinem. Największa rola Nata jest w odcinku "Stały klient", a oficera w "Sprzątanie w Bikini Dolnym".
  • W hebrajskiej wersji odcinka, na karcie tytułowej nie ma żadnych słów.