FANDOM

Smoothe Jazz w Skalisku Dolnym - Jest to odcinek sezonu 8.

Smoothe Jazz w Skalisku Dolnym
Smoothe Jazz at Bikini Bottom
Informacje główne
Kod produkcji: 165b
Sezon: 8
Premiera w Polsce: 19.11.2012
Premiera w USA: 30.09.2011
Premiera na świecie: ?
Twórcy
Scenariusz: Casey Alexander,

Zeus Cervas, i Richard Pursel

Reżyser: Vincent Waller
Scenorys: Casey Alexander

Zeus Cervas

Chronologia
Poprzedni odcinek: "Pilnowanie domu"
Następny odcinek: "Ostre bańki"
Kategoria odcinków

Streszczenie

Spongebob i Skalmar wygrywają przepustki na koncert Glony'ego G, ale podczas koncertu po zjedzeniu ich przez Patryka, próbują się dostać na kulisy.

Bohaterowie

Ciekawostki

  • To jest pierwszy raz gdy SpongeBob gra na ukulele w sezonie ósmym. Drugi raz gra na nim w ostatnim odcinku sezonu, "Czołem Bikini Dolne!"
  • Tło karty tego odcinka jest podobne do tła karty odcinka "W ładnym domku", zamiast czerwonego jest fioletowe.
  • W Niemczech, ten odcinek ma dwie karty tytułowe.
  • To jest drugie pojawienie się Glony'ego G, pierwszy raz pojawił się w odcinku "Coś", a trzeci raz w serialu jest słyszana jego muzyka, pierwszy raz była słyszana w odcinku "Coś", a drugi raz w odcinku "Sen o marzeniach".
  • To jest drugi raz, gdy Harold prowadzi stoisko z lemoniadą. Pierwszy raz stało się tak w odcinku "Rozgwiazda karate".
  • Trwający gag: Patryk je wejściówki, a Skalmar denerwuje się tą sytuacją.
  • Fabuła tego odcinka jest podobna do fabuły odcinka "Chłopaki z chóru", w tym odcinku Patryk zamiast Spongeboba denerwuje Skalmara, a Spongebob ze Skalmarem dostają obaj wejściówki, które je Patryk.
  • Niektóre ośmiornice z odcinka "Loża głowonogów" wracają.
  • Ten odcinek miał premierę po 6 latach premiery odcinka "Śmiechoporty" w USA.
  • Ten odcinek miał premierę w Kanadzie w 39 urodziny Kristen Wig.
  • Niemiecki tytuł odcinka to Ein Abend mit Kiemi G, które po polsku oznacza Wieczór z Glonym G.

Błędy

  • Kiedy SpongeBob i Skalmar mają przepustki na koncert Glony'ego G, są jedynymi osobami, które one mają, chociaż, że każdy musi je mieć.
  • Polski tytuł odcinka ma w sobie błąd, akcja odcinka rozgrywa się w Bikini Dolnym, a narrator się myli mówiąc słowa "w Skalisku Dolnym", Skalisko Dolne po angielsku to Rock Bottom.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki