FANDOM

SBh12
„Mogę się zmienić w wieżowiec!”
Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.
SpongeBuck Kanciastoporty - postać z dzikiego zachody i przodek SpongeBoba.W 1870 pokonał jednookiego planktona.

Wygląd

SpongeBuck jest gąbką i wygląda bardzo podobnie do SpongeBoba. Jedyna poważna różnica polega na tym, że jego zęby są bardziej rozłożone, a jego ubranie;SpongeBuck ma czerwoną muszkę, czarną melonik z dzwonkiem, pasiastą koszulę i kieszonkowy zegarek (schowany w kieszeni, łańcuch zwisa luźno). SpongeBuck był dość łatwy do zadowolenia i uwielbiał Spurskate.

Biografia

Urodził się w nieznanymi Panu i Pani Kanciastoportych. Urodził się poza obszarem znanym obecnie jako Bikini Dolne. Jest jedynym znanym członkiem rodziny Kanciastoportych, który nie urodził się w rejonie znanym obecnie jako Bikini Dolne. Oznacza to, że pomiędzy SpongeGar i SpongeBuck rodzina Kaciastoportych wyprowadziła się z tego obszaru.

W pewnym momencie swojego życia nauczył się, jak robić chili, co było okropne według pana Kraba.

Kiedy był dorosły, wskoczył do pociągu i wyruszył do miasta zwanego Jednookiego Jaru.

Kiedy tam dotarł, poszedł do baru Krabina Kantina i poprosił o pracę. Dostał pracę, ale nie taką, na jaką liczył. Otrzymał tę pracę jako szeryf; chciał pracy narybku.

W barze poznał cztery ważne osoby: Pana Kraba, Hopalong Obłynosa, Polene Puff i Pecosa Patryka.

Wkrótce poznał inną ważną osobę, założyciela i władcę Jednokiego Jaru, Jednooki Plankton. Był podłym stworzeniem, który pragnął Krabiny Kantiny (jedynego miejsca, w którym nie był właścicielem). Kiedy Jednooki spotkało SpongeBuck, wyprowadził go z miasta. Po rozmowie prep z Pecosem Patrykiem, SpongeBuck postanowił wrócić i walczyć. Tak więc, w samo południe walczył z Jednookiem i wygrał, zgniatając go. (o czym nie myślał żaden z mieszkańców miasta).

Później mieszkańcy zrobili posąg Spongebuck ze złota martwego jednookiego Planktona.SpongeBuck otrzymał także pracę kucharza.

To, co zrobił SpongeBuck, zostało umieszczone w książce historii zatytułowanej Family Histories of Bikini Bottom.

Ciekawostki

  • SpongeBuck jest jedyną osobą której daty urodzenia są nieznane (Prawdopodnie 19 Sierpnia 1832).