FANDOM

Postać
Postać
Spot standing.jpg
Informacje główne
Miejsce zamieszkania: Kubeł Pomyj, Bikini Dolne, Ocean Spokojny
Zainteresowania: Jedzenie
Spacery
Zabawy z Planktonem
Edukacja: Plankton
Wygląd
Płeć: Mężczyzna
Kolor: Przeźroczysta zieleń z 3. ciemno zielonymi kropkami
Kolor oczu: Żółto-zielone
Gatunek: Ameba
Znajomości
Przyjaciele: Spongebob (czasami)
Plankton
Karen (możliwie)
Wrogowie: Morska małpa
Strażnik Robal
Jeżowce
Każdy kto może zaatakować Planktona
Spongebob (czasami)
Występy
Debiut: "Zwierzątko Planktona"
Kategoria postaci
Spot ameba, zwierzątko Planktona. Występuję tylko w odcinku "Zwierzątko Planktona".

Opis

Spot jest malutką, przeźroczystą amebą. Jego rozmiar jest dopasowany do Planktona. Na głowie ma antenkę. Jego tułów zdobią 3 ciemnozielone kropki. Ma 8 nóg. Jego zachowanie przypomina psa. Ma tylko jedno oko, lubi spacery i szczekanie.

Historia

Plankton po raz kolejny próbuje ukraść przepis na Kraboburgery, ale jak zwykle, nie udaje mu się. Zgadza się z Karen, że powinien znaleźć coś, co odwróci jego myśli od przepisu. Postanawia zaadoptować zwierzaka. Idzie do schroniska ze SpongeBob'em. Podczas przeglądania zwierząt, Plankton prawie zostaje zaatakowany przez spleśniałego małża (który wygląda jak wodorost na skale). Gdy małż miał zamiar pożreć Planktona, Spot przychodzi, szczeka na małża i gryzie jego język, w którym trzyma Planktona, by go uratować. Plankton postanawia go zaadoptować. Sheldon chciał, by Spot był jego psem stróżującym, ale ze względu, że jest miły, postanawia uczynić go retriever'em. Spot potrafi bardzo szybko rosnąć i odstraszać wrogów, którzy próbują zaszkodzić Planktontowi.

Spot potrafi też zjeść Kraboburgera jednym kęsem. Po tym, jak dostał jednego burgera przyszedł z nim do Kubła Pomyj, ale go zjadł, więc Plankton postanawia go zdyscyplinować.

Po kłótni z Planktonem Spot zaginął. Plankton z pomocą Spongeboba szuka go po całym Bikini Dolnym. Na koniec Spongebob mówi, że Plankton ma plamę na oku - Spota.

Ciekawostki

  • Spot jest trzecią amebą widoczną w serii. Pierwsza Ameba pojawiła się w odcinku "Burgerowa jazda", gdzie Pan Krab ogląda serial telewizyjny o nich a druga w odcinku "Gaz a gu gu" widoczna pod koniec.
  • Spot swoim wyglądem przypomina potwora z odcinka "Przybysz z Planety Meduz".
  • Spot prawdopodobnie powróci w sezonie 10.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki