FANDOM

Straszny Rybołak Otchłani
Straszny Rybołak Odchłani
Wygląd
Płeć: mężczyzna
Kolor oczu: czerwony
Gatunek: ryba,duch
Występy
Debiut: Nocna zmiana
Kategoria postaci

Straszny Rybołak Otchłani — główny bohater opowieści o duchach opowiedzianej przez Skalmara.

Legenda

Dawno temu, w tej właśnie restauracji Straszny Rybołak otchłani był zwykłym kuchcikiem, tak jak SpongeBob, ale bardziej niezdarnym. I wtedy, pewnej nocy, kiedy kroił burgery - stało się. Przez pomyłkę obciął sobie własną rękę. W miejsce odciętej ręki włożył zardzewiałą szpachelkę i wtedy...wpadł pod autobus, a na pogrzebie wylali go, więc teraz w każdą wtorkową noc jego duch powraca pod Tłustego Kraba, by dokonywać straszliwej zemsty.

Są trzy znaki, które wskazują, że zbliża się Straszny Rybołak Otchłani: pierwszy: światła będą się zapalać oraz gasnąć, potem dzwoni telefon, ale w słuchawce nikt się nie odzywa i wreszcie Straszny Rybołak Otchłani przybywa widmowym autobusem, który go zabił, a on wysiada z autobusu i przechodzi przez ulicę nie patrząc w obie strony, ponieważ już dawno jest martwy. Potem stuka w okno swą straszną szpachelkową ręką, otwiera drzwi i powoli zbliża się do lady.

Wygląd

Rybołak ma dużego garba. W lewej ręce trzyma zardzewiałą szpachelkę. Jego oczy są czerwone.

Historia

Skalmar wymyślił postać Strasznego Rybołaka Otchłani w ramach rozgrywki podczas 24-godzinnej zmiany, żeby przestraszyć SpongeBoba.

Według opowieści Skalmara Straszny Rybołak Otchłani był dawnym kuchcikiem, który pracował w Tłustym Krabie przed SpongeBobem i był bardzo niezdarny. Pewnej nocy Rybołak przypadkowo uciął jedną z jego rąk podczas cięcia mięsa do kraboburgerów i zastąpił ją zardzewiałą szpachelką. Później, kiedy wrócił do domu, został śmiertelnie przejechany przez autobus. W ramach zemsty, jego duch powraca do restauracji Tłustego Kraba co wtorek wieczorem autobusem, który go przejechał.

Wkrótce potem Skalmar przyznał się, że wymyślił tę historię, bo SpongeBob po odpowiedzeniu jej zaczął strasznie krzyczeć z przerażenia. Jednak później, tej samej nocy zaczęły dziać się zdarzenia zwiastujące przybycie Rybołaka . Ostatecznie okazało się, że ryba wyglądająca identycznie jak Straszny Rybołak Otchłani przyszła złożyć podanie o pracę w Tłustym Krabie. Gdy ryba podchodzi bliżej dowiadujemy się, że to Hervy.

Ciekawostki

  • Według Skalmara ludzie zwykle mówią na niego "Straaaaa", bo tylko tyle zdąża z siebie wyrzucić, zanim on ich złapie.