FANDOM

Super tajne pudełko
Secret-box
Informacje główne
Kod produkcji: 35a
Sezon: 2
Odcinek w sezonie: 28
Odcinek ogółem: 69
Premiera w Polsce: 27 grudnia 2008
Premiera w USA: 7 września 2001
Twórcy
Scenariusz: Walt Dohrn
Paul Tibbitt
Merriwether Williams
Reżyser: Derek Drymon
Scenorys: Walt Dohrn
Paul Tibbitt
Carson Kugler
William Reiss
Erik Wiese
Chronologia
Poprzedni odcinek: "Frankenbazgroł"
Następny odcinek: "Kapela Skalmara"
Kategoria odcinków
Super tajne pudełko - dwudziesty ósmy odcinek drugiego sezonu i sześćdziesiąty dziewiąty ogółem.

Streszczenie

Patryk ukrywa tajemnicę w swoim tajnym pudełku i nie chce pokazać SpongeBobowi co jest w środku. Gąbka za wszelką cenę usiłuje rozwikłać tajemnicę.

Bohaterowie

Bohaterowie Główni

Bohaterowie Drugoplanowi

Ciekawostki

  • Running gag: Za każdym razem, gdy SpongeBob staje lub odbija się o podłogę w domu Patryka wydaje głośny dźwięk.
  • To pierwszy odcinek, w którym na karcie tytułowej użyto prawdziwe zdjęcie. To samo stało się w odcinku "Głupie pudło".
    • Przypadkowo, oba odcinki mają słowo "pudełko/pudło" w tytule i cały odcinek opowiada o pudle.
  • Mnóstwo scen z tego odcinka używane jest na YouTube.
  • Ten odcinek jest sparowany z odcinkiem "Kapela Skalmara" często uważanym za najlepszy w historii serialu.
  • Ten odcinek często jest mylony z odcinkiem "Głupie pudło".
  • Podobno, pierwsze emisje odcinka w USA zawierały na końcu scenę, w której widoczne jest kompromitujące zdjęcie SpongeBoba. W późniejszych powtórkach, jednak scenę edytowano z nieznanych powodów. Jednak, nie wiadomo czy scena jest prawdziwa.
    • Według internautów, zdjęcie to przedstawiało zarumienionego SpongeBoba z opadniętymi spodniami, lub Sponge'a całującego Gacusia w usta.
  • Gacuś w tym odcinku powiedział "Eeeee... nie". Jest to jeden z niewielu odcinków, w którym Gacuś powiedział coś innego niż "meow".