FANDOM

Syrenaman i Skorupin V
52b
Informacje główne
Kod produkcji: 52b
Sezon: 3
Odcinek w sezonie: 23
Odcinek ogółem: 103
Premiera w Polsce: 13 maja 2014
Premiera w USA: 1 czerwca 2002
Twórcy
Scenariusz: C.H. Greenblatt
Kaz
Kent Osborne
Merriwether Williams
Reżyser: Derek Drymon
Scenorys: C.H. Greenblatt
Kaz
Mike Roth
Chronologia
Poprzedni odcinek: "Czekolada z orzechami"
Następny odcinek: "Nowy uczeń rozgwiazda"
Kategoria odcinków
Syrenaman i Skorupin V - dwudziesty trzeci odcinek sezonu trzeciego oraz sto trzeci ogółem.

Streszczenie

Skorupin ma dość traktowania go jak dziecko przez Syrenamana. Domaga się, by teraz nazywać go Skorupinmenem.

Bohaterowie

Ciekawostki

  • To jedyny odcinek, gdzie Skorupin przechodzi na złą stronę.
  • To ostatni odcinek, używający klasycznego stylu kart tytułowych dla odcinków o Syrenamanie i Skorupinie. Odcinek "Syrenaman i Skorupin VI: Pełny metraż" ma inną kartę tytułową.
  • Ten odcinek początkowo miał trwać 17 minut, a nie 11, lecz wiele scen usunięto, gdyż jest sparowany z odcinkiem "Czekolada z orzechami.
  • Ten odcinek jest często uznawany za najlepszy spośród odcinków o Syrenamanie i Skorupinie, z powodu skłócenia się dwóch tytułowych bohaterów, dobrych żartów, jak np. Sandals randkujący z poduszką i portretów superbohaterów.
  • W tym odcinku powiedzonko Kapitana Magmy (Skalmara) to "Krakatau!", czyli odniesienie do wulkanu nazwanego Krakatau. Był to wulkan położony w Indonezji, największy na ziemi, zanim eksplodował.
  • Podczas oryginalnej premiery (amerykańskiej), samolot wybucha, lecz z powodu zamachu z 11 września 2001, usunięto to z powtórek.