FANDOM

Tryton
Triton
Informacje
Gatunek: Bóg
Miejsce zamieszkania: Atlantyk, Ocean Spokojny
Zajęcie/Praca: Książe
Przyjaciele: SpongeBob Kanciastoporty
Patryk Rozgwiazda
Wrogowie: SpongeBob Kanciastoporty (dawniej)
Patryk Rozgwiazda (dawniej)
Król Neptun (dawniej)
Pierwszy występ: Starcie z Trytonem
Dubbing polski: Łukasz Lewandowski
Dubbing oryginalny: Sebastian Bach
Tryton (ang. Triton) - czarny charakter, syn Króla Neptuna.

Historia

Tryton od urodzenia nie był podobny do ojca. Od małego chciał grać z innymi dziećmi w baseball, lecz Neptun nie pozwalał mu na to i uczył go miotać piorunami z trójzęba. Kiedy Tryton trochę wydoroślał wynalazł lek na wszystkie choroby śmiertelne. Neptun nie był z tego zadowolony. Zniszczył wszystkie flaszki z lekami i zamknął syna na 10000 lat w klatce, na bezbożnej wyspie. Uratowali go dopiero Spongebob z Patrykiem, ale Tryton okazał się być podstępny. Wykorzystał on ich, by dowiedzieć się, gdzie przesiaduje jego ojciec. Po kilku minutach jazdy Tryton wyrzucił Spongeboba i Patryka z auta i pojechał w miejsce, którym był Tłusty Krab. Na miejscu zamknął wszystkich imprezujących w klatce jako akt zemsty. Neptun był z niego zadowolony. Przytulił go i pogodził się z nim. Po tym zdarzeniu postanowili razem zniszczyć bikini dolne. Mieszkańcy za to zdarzenie winią Patryka i Spongeboba.

Wygląd

Tryton ma długie, faliste, pomarańczowe włosy, zieloną skórę i niebieski ogon. Nosi brązową kamizelkę i niebieską opaskę na głowie. Również nosi brązowy pas wokół bioder z małą kieszonką po prawej stronie, na której napisana jest literka "T", oznacza ona jego imię. Na szyi ma naszyjnik z niebieskiego kryształu. Na nadgarstkach nosi dwie perłowe bransoletki.

Kiedy był dzieckiem, jego włosy były krótkie, nosił biały t-shirt, ten sam pasek jak jego mama i tata, miał dwie złote klamry na prawym ramieniu i dziwne, że miał taki sam głos gdy był dzieckiem i teraz.

Rodzina

Ciekawostki

  • W mitologii greckiej Tryton jest posłańcem morza i synem Posejdona.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki